Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Koen

Strips : Promoties / Aanbiedingen

Recommended Posts

Welke strips kan je goedkoop vinden in De Slegte of je stripspeciaalzaak ?

Sedert deze week in De Striep (waarschijnlijk ook in andere stripzaken)

€ 34,95 > € 24,95 per HC

De Graphic Novel Collection biedt integrale edities van complete reeksen in een handig leesformaat. Met extra artwork als bonus. Tijdelijke promotie!

• 1. Luxley (248 pagina's)

• 2. De Gesel Gods (296 pagina's)

LuxleyINT.jpgGeselGodsINT.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast Kontiki

Deze tijdelijk actie geldt normaal gezien enkel voor De Striep en andere stripwinkels die ermee samenwerken (de meeste in West-Vlaanderen en een paar in oost-Vlaanderen).

Deel dit bericht

Link naar bericht

Tuurlijk, in Nederland grijpen wij dus wederom weer mis.

Valt mij toch wel op dat er altijd meer acties zijn in Belgie dan in Nederland. Jammer!!!

Luxley heb ik trouwens al, wat mij betreft een aanrader.

Gesel des Gods heb ik eigenlijk ook al, enkel is het laatste deel in het Engels, Ik had deze graag nog eens in het NL gekocht.

Deel dit bericht

Link naar bericht

garypanter-picturebox.png

Bij de afdeling comics had ik al vermeld dat deze bij veel filialen van de Slegte in de aanbieding ligt. Hier toch ook nog maar even vermelden.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Koen, kun je voor alle Nederlanders de naam van dit draadje veranderen in srtips - promoties/aanbiedingen? Ik ben telkens weer verrast over de inhoud van dit draadje!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Vandaag kwam ik deze tegen voor € 18,95 op de ramsj afdeling van Waanders te Zwolle:

Toon-Treasury-of-Classic-Childrens-Comics.jpg

Een prachtige HC uitgave uit 2009 met een 350 pagina's, voor meer info zie bijvoorbeeld bookdepository.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Heb die inderdaad ook in enkele filialen van De Slegte gezien. Er liggen daar ook stapels Donald Ducks.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Mooie promotie-actie in De Striep (en andere stripwinkels die ermee samenwerken?).

"Het Kortste Eind" is de enige die ik ervan heb en die vind ik super.

Deel dit bericht

Link naar bericht

voor de liefhebbers: bij de solden in Fnac Gent: Samber deel 6 luxe van BD (schetseditie vin ik. 75€ i.p.v. 150€. Gesigneerd door Yslaire. Zou er persoonlijk niet meer dan 50€ voor over hebben, vandaar deze post :e002: ).

Deel dit bericht

Link naar bericht

Gisteren kado-shopping in de Colruyt gedaan: Dupuis- en Dargaud strips in rode prijs en daar nog eens 50% soldenkorting op.

Ergo: de eerste 9 delen van de Schorpioen voor in totaal 18 euro (2 euro per stuk!) om kado te doen aan neefje bij volgende verjaardag.

Voor mezelf de gaten in de reeksen Djinn en IRS wat opgevuld.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast Natte aap

Gisteren kado-shopping in de Colruyt gedaan: Dupuis- en Dargaud strips in rode prijs en daar nog eens 50% soldenkorting op.

Ergo: de eerste 9 delen van de Schorpioen voor in totaal 18 euro (2 euro per stuk!) om kado te doen aan neefje bij volgende verjaardag.

Voor mezelf de gaten in de reeksen Djinn en IRS wat opgevuld.

De colruyt waar ik meestal ga, heeft dat vorig jaar gedaan, met als gevolg dat er nu nog enkel de kinderstrips zoals kiekeboe, jommeke en suske en wiske te koop zijn. Alle andere strips zijn niet meer te koop.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast Bilal

Lone Wolf and Cub 18 t/m 22 voor maar 5.50 euro bij the American Book Center in Amsterdam (Spui)! Helaas heb ik ze allemaal dus ben nog steeds op zoek naar mijn 11 ontbrekende boekjes maar misschien dat iemand anders hiervan kan profiteren?

Deel dit bericht

Link naar bericht

De Mekanik (Antwerpen dus) biedt een hele hoop naar het Nederlands vertaalde Amerikaans spul aan aan spotgoedkope prijzen.

Ik heb mij laten verleiden door Sprakeloos van David Small, een turf van meer dan 300 pagina's voor amper 4.95€. Allen daarheen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Ik heb mij laten verleiden door Sprakeloos van David Small, een turf van meer dan 300 pagina's voor amper 4.95€. Allen daarheen.

Sprakeloos = P.R.A.C.H.T.I.G.E. STRIP !

Deel dit bericht

Link naar bericht

Vandaag gespot bij Kruidvat. Michel Vaillant albums: per twee verpakt voor € 3,99.

post-78-0-19497700-1361200689_thumb.jpg

of dat gele stickertje voor nog extra korting zorgt zou goed kunnen, officieël is deze aanbieding reeds verlopen....sinds 5 augustus 2012

post-78-0-95005100-1361201032_thumb.jpg

In Hattemerbroek stond dus nog een flinke stapel.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Vandaag gespot bij Kruidvat. Michel Vaillant albums: per twee verpakt voor € 3,99.

of dat gele stickertje voor nog extra korting zorgt zou goed kunnen, officieël is deze aanbieding reeds verlopen....sinds 5 augustus 2012

In Hattemerbroek stond dus nog een flinke stapel.

De actie startte zo'n 2 maanden terug :e012: ; de restanten zijn al een paar weken 50 % goedkoper, maar ik heb me niet laten verleiden.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...