Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Koen

Strips : Promoties / Aanbiedingen

Recommended Posts

1 uur terug, linthout zei:

Dus , er zijn twee pakketten. Een met de eerste drie albums en een met dat artbook en nog twee boeken met kortverhalen. Dan is ook er nog het vierde normale album , en het vijfde en laatste verschijnt volgende maand... Right?

Hoeveel kost dat pakket met dat artbook en twee boeken met kortverhalen?

Hetzelfde. Beide pakketten kosten 24,95 euro.

In eerste instantie zou SOLO 3 delen zijn. Het einde van het 3e deel is ook echt een mooi afgerond geheel. In Frankrijk was het zo'n groot succes dat ze het verhaal op verzoek van Delcourt verlengd hebben. Inmiddels is het compleet en het is nu definitief afgerond. Het einde zullen we niet verklappen. Er komt nog wel een spin-of (compleet verhaal in 1 deel) uit in juni. Dat is van een andere tekenaar (Alvaro Iglesias Sanchez) en met een ander karakter, een kat. Heel mooi getekend ook. Check https://www.darkdragonbooks.com/a-51739104/verwacht/solo-fortuna-uitgestippeld-pad-verwacht-juni/

Deel dit bericht

Link naar bericht

(enkel) Vandaag Lucky Luke verzamelbox bij Bookspot (ECI) voor 80 Euro. Heb hem maar besteld, had nog maar enkele albums van LL.

9782884714389_front.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik denk dat ik die al gezien heb, het zijn 2 erg dikke softcovers in een box

Deel dit bericht

Link naar bericht

Enkele maanden geleden bij de Knack voor 100 Euro. Softcover maakt niet uit, het is toch maar om te lezen, niet als verzamelobject.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast Kontiki

Goeie deal, hoewel het niet de complete reeks is. Het zijn 'enkel' de verhalen die geschreven zijn door René Goscinny. Maar dat is natuurlijk al heel wat. Pret verzekerd.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik heb hem besteld. Mijn Lucky Lukes zijn een rommeltje, met tweedehandsjes, een deel van een Lecturamabundel en enkele Dupuis-bundels.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ballon Media/Dupuis heeft een magazijn moeten leegmaken zo te zien, want in de De Slegte liggen er een hele hoop recente titels aan heel goedkope prijzen.

Jommeke integrales, de 2 Robbedoezen van Charel Cambré, Little England 2, veel kinderstrips ook...

Zelfs die Steve Cuzor vrije vlucht lag er aan 50% korting.

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 hour ago, ekaoeie said:

Welke De Slegte? Antwerpen? Gent? Brussel? In Brussel werk ik, dus daar kan ik wel eens langs.

Die in Brussel is al een tijdje dicht :-p

Deel dit bericht

Link naar bericht

In Leuven lagen er half augustus ook heel veel. Ook bijvoorbeeld Gefeliciflaterd en inderdaad Little England. Die had ik een half jaar daarvoor nog voor de hoofdprijs gekocht. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
4 uren geleden, ekaoeie zei:

Welke De Slegte? Antwerpen? Gent? Brussel? In Brussel werk ik, dus daar kan ik wel eens langs.

Gent. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

In De Slegte in Antwerpen lag er ook heel veel ramsj van Ballon o.a integrales van 'Piraten van Barataria' en 'Ridder Bayard' gekocht.

Deel dit bericht

Link naar bericht
22 uren geleden, Veto zei:

In De Slegte in Antwerpen lag er ook heel veel ramsj van Ballon o.a integrales van 'Piraten van Barataria' en 'Ridder Bayard' gekocht.

Hé, als er iemand in Vlaanderen de delen 2 en 3 van de Integrale Barataria voor mij zou kunnen scoren en meenemen naar Breda???  Ramsj neem ik aan half geld o.i.d.??? Krijg je er van mij een HUM goody-bag bij.

Deel dit bericht

Link naar bericht
On 9/21/2018 at 6:45 PM, Veto said:

Damn, die interesseren mij ook. zal daar toch eens naar toe moeten gaan.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Tyler_aanbieding.thumb.jpg.e16d0cca009cc49fa95f8fe2b6b8e6c0.jpg

Kijk! Een leuke aanbieding bij Dargaud: de eerste twee delen van Tyler Cross voor de prijs van één!

Het is me niet helemaal duidelijk hoe de actie werkt, maar zo te zien moet je dit vooraf reserveren bij een stripspeciaalzaak en dan worden ze medio februari daar afgeleverd. Ik heb in de wandelgangen vernomen dat na deze actie de restvoorraad... vernietigd wordt... :castle:

Ideale actie natuurlijk want in maart verschijnt bij HUM! deel 3.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...