Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Koen

Strips : Promoties / Aanbiedingen

Recommended Posts

Home

5520969.png?itok=1uEQZ_YP

Stripfestival

Stripfestival 2+1 GRATIS naar keuze (de goedkoopste strip wordt verrekend aan de kassa)

2 + 1
gratis
naar keuze
van 01-04-2015 tot 06-04-2015

Deel dit bericht

Link naar bericht

De Carrefour begint zich meer en meer op strips te gooien toch. In onze winkel is er echt een zeer mooie en uitgebreide stripstand. Ik heb er ook al een paar strips gekocht 'en passant' :e008:

Een paar maand terug was er trouwens ook een stripfestival 2+1 gratis. Ze hadden een uitgebreide extra stand bijgezet met volledig complete reeksen (meesten in HC) zoals: the walking dead, de tien geboden, de meesters van de gerst, ... Allemaal in perfecte staat en voor zeer scherpe prijzen.

Ik heb toen na lang twijfelen niets meegenomen, misschien nu toch nog eens gaan piepen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast Kontiki

In onze Carrefour (een Market) weten ze precies niet wat ze met strips moeten doen. Ze staan zo geschikt dat alle covers wijzen naar een dode hoek met daarnaast de diepvrieskasten voor alle soorten dessertijs. Sinds gisteren hadden ze weliswaar een apart standje met F.C. De Kampioenen-strips elders gezet. Om een of andere bizarre reden staan die nu aan het gangpad met charcuterie. Ik denk niet dat klanten hierbij spontaan aan Boma-worsten denken om dan zelf hespeworst te kopen.

Dan ben je in Beernem beter af bij... een benzinestation waar een divers stripaanbod staat, van een verloren Manara tot de allernieuwste releases van Standaard en Ballon Media, stiekem zelfs daags voordien ze officieel verschijnen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

De Carrefour hier in Oostakker is de dichtsbijzijnde stripwinkel voor mij.

Qua aantal titels gaat die niet veel moeten onderdoen bij een Standaard Boekhandel (wat ik een schande zou vinden voor een Standaard boekhandel)

Nee, ik heb het wel voor het stripbeleid van de Carrefours (al ben ik wel niet geheel onbevooroordeeld ;) )

Deel dit bericht

Link naar bericht

Carrefour doet dit regelmatig hoor , maar meesters van de gerst :e010: en de 10 geboden heb ik daar nog niet zien liggen

Deel dit bericht

Link naar bericht

Het is nochtans dezelfde Carrefour hoor. :e012:  Dit was bij het vorige stripfestival dat die daar in een extra aparte stand lagen. In de vaste collectie liggen die inderdaad niet.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Bij Carrefour in Waregem ook heel groot aanbod : van de traditionele uitgeverijen als Lombard, Dargaud, Dupuis en Ballon maar ook Dark Dragon Books, Daedalus, Silvester, uitgeverij L, Glénat en zelfs Medusa. Enorm veel keuze. En op alle albums geldt 2 + 1 gratis.
Veel Vrije Vlucht-albums, integrales van Kenya, Aldebaran, Klaagzang... Ook heel veel titels uit de Daedalus Collectie 1800 (Ash, Jack the Ripper, Maanbeer...)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Het uitstel is best goed hoor , een soor van verboden liefdesverhaal

als het mooi is uitgegeven met extra's koop ik hem ( nog eens )

Deel dit bericht

Link naar bericht

Het is nochtans dezelfde Carrefour hoor. :e012:  Dit was bij het vorige stripfestival dat die daar in een extra aparte stand lagen. In de vaste collectie liggen die inderdaad niet.

hyper-nl_0.png

5520969.png?itok=1uEQZ_YP
Stripfestival

Stripfestival 2+1 GRATIS naar keuze (de goedkoopste strip wordt verrekend aan de kassa)

2 + 1

gratis

naar keuze

van 01-04-2015 tot 06-04-2015

Carrefour doet dit regelmatig hoor , maar meesters van de gerst :e010: en de 10 geboden heb ik daar nog niet zien liggen

Kunnen jullie dit in de toekomst, als er zo een actie is terug hier posten.

Want ben inderdaad verschoten over de hoeveelheid titels Carrefour verkoopt.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Al even liggen er bij ons in de Carrefour heel wat hardcovers in de aanbieding aan 9.90 €.

Onder andere: De Engelsman die niet van vuurwapens houdt, Alim de leerlooier, De Koningssmeden, Zeven, ...

Deel dit bericht

Link naar bericht

Al even liggen er bij ons in de Carrefour heel wat hardcovers in de aanbieding aan 9.90 €.

Onder andere: De Engelsman die niet van vuurwapens houdt, Alim de leerlooier, De Koningssmeden, Zeven, ...

Dat zijn Silvester en DDB-boeken.

DDB heeft een grote voet binnen bij Carrefour en dat merk je de laatste maanden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast Kontiki

Is het niet enkel in de hypermarkten?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Waar er veel strips verkocht worden, ja.

Silvester heeft toch een ganse reeks van die 9,90 Euro strips (staat ook op hun folder).

Deel dit bericht

Link naar bericht

Silvester heeft toch een ganse reeks van die 9,90 Euro strips (staat ook op hun folder).

Dankzij de samenwerking met DDB.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Afgelopen week was het weer stripfestival in Carrefour (2+1 gratis). Het viel mij op dat er in plaats van de kindjes die normaal op de grond een boekje lezen, nu wel heel veel lichtjes kalende mannen rond de stripstand ronddwaalden.

Niettemin was ik toch ontgoocheld. Bij het laatste stripfestival stond er een aparte stand met heel veel complete oudere reeksen (Meesters van de Gerst, de X geboden, tot zelfs de volledige walking dead). Nu stond er een verzamelbakje met aparte deeltjes van de meest uiteenlopende (onbekende) reeksen. Evenwel niets echt interessants.

Daarnaast viel het mij ook op dat voor heel veel reeksen die drie weken terug nog compleet in de rekken lagen, er nu slechts één boek uitgestald stond. Bvb: De Engelsman die niet van vuurwapens houdt, Alim de leerlooier of de omnibussen van Urbanus.

Niet veel gekocht dus ...

Deel dit bericht

Link naar bericht