Ga naar inhoud

Wonder Woman


Recommended Posts

Ik ook. :)

Toen ik zag staan 'first look', dacht ik toch aan enkele bladzijden, maar voorlopig blijft het dus bij bovenstaande illustratie.

Ik heb Superman Earth One en Batman Earth One zeer graag gelezen, dus die van Wonder Woman ga ik me ook aanschaffen.

 

Nu zit ik vooral te wachten op de SC van vol. 2 van WW's N52 reeks.

 

edit : nu ja, bovenstaande illustratie zijn twee blz. dus, ja, first look. ;)

Link naar reactie

Bij Superman Earth One werd ik niet echt van mijn sokken geblazen, ik had er wat meer van verwacht. Batman Earth One moet ik nog lezen maar ik had toen deze GN uitkwam echt geen zin in nog eens een hervertelling van Batman's origin. Maar dit! Hier ben ik echt wel benieuwd naar :D Wel vreemd dat er blijkbaar nog geen Wonder Woman topig was, schandalig eigenlijk!

Link naar reactie

Ik was bij geen van de twee van mijn sokken geblazen, en had dat eigenlijk ook niet verwacht. Ik had gewoon twee goeie strips verwacht (drie dus al ondertussen, met Superman Earth One vol 2), die ik graag ging lezen, en ik las die ook graag. Als het over Superhero gaat, ben ik eigenlijk alleen nog maar door Daredevil (en hier en daar X-men, of de groenen bij DC) van mijn sokken geblazen. Al de rest lees ik gewoon graag. (of niet, maar dat wordt dan verkocht)

 

Ja, ik heb ook zitten zoeken naar een WW topic en vond het raar dat er geen was. Ik heb pertank al enkele WW trades gelezen, sinds dit nieuwe forum er is. Die van Rucka bijvoorbeeld, en die van Simone. Oh, en die van JMS ook. Ik vond dat allemaal goeie boeken. Alleen die rond Amazons Attack waren van mindere kwaliteit, maar dat kwam vooral doordat de bundels slecht in mekaar staken, en niet alles gebundeld werd. En ook de allerlaatste bladzijde van Amazons Attack was er teveel aan.

 

Van Simone en ook van Rucka is er natuurlijk één deel dat out of print is, terwijl andere wel herdrukt werden. DC is soms raar in die dingen. ;)

 

WW N52 vol. 1 vond ik zeer goed.

Link naar reactie

De WW van New52 is nochtans, zoals Spock al reeds zei, écht ééééééécht goed en een grote aanrader! Nuja, het is wel de eerste en enige WW reeks die ik echt volg (nuja "volg", ik ben ook al een paar maand niet meer 100% up to date maar kom) maar toch, ik durf zelfs te beweren dat ik toch wel een beetje van mijn sokken werd geblazen :)

Link naar reactie
  • 1 month later...
  • 8 months later...
  • 2 weeks later...

Ik heb de eerste 2 volumes van Wonder Woman nog eens herlezen, er is echter 1 ding dat ik me afvroeg ivm Persephone

 

 

Hoe zit dat met die zelfmoord poging van Persephone, je ziet toch die wonden aan haar polsen? Hoe, wat, wanneer, waarom was dat gebeurrd? Ik wist trouwens niet dat in de Griekse mythologie dat huwelijk tussen haar en Hades uiteindelijk mislukt was of is dit iets dat enkel in comics gebeurd is?

 

Link naar reactie
  • 3 months later...
  • 3 months later...
  • 11 months later...

Wonder Woman volumes 1 tem 6 van Azz en Chiang gelezen. 
Ik ben blij dat ik de eerste vier eens opnieuw gelezen heb. Pas als je alles na elkaar kan lezen blijkt hoe goed deze reeks echt is. Azzarello doet in 37,5 comics meer met het personage, dan er in de voorbije 50 jaar met haar gedaan is. Hij geeft haar een nieuwe, totaal geloofwaardige origin en onderweg maakt hij van haar ook nog eens 

 

The God of War.

 

En ondertussen laat hij haar epische avonturen beleven (episch is hier echt op zijn plaats. Ja, dat woord wordt veel en vaak onterecht gebruikt, maar hier is het dus wel EPISCH). 

En het is fun! Ik heb me hier uitstekend mee vermaakt. 

Sterk! en een aanrader. Deze run is niet echt superhero, het is fantasy en avontuur (en een beetje horror soms), met de Griekse godenwereld als basis. 

 

En ja, ik blijf de reeks ook na Azzarello en Chiang volgen. :)

 

wonder-woman-2-interior-page1.jpg

 

ww_21_4.jpg

Link naar reactie

WONDER WOMAN VOL. 7: WAR-TORN.

 

Met de Finchen aan het roer is het anders, maar niet bruusk anders, het doet geen pijn als je hier verder leest. Diana zit nog steeds grotendeels in haar eigen wereldje, de League komt af en toe langs of zij gaat bij hen langs. Wat hier gebeurt vloeit eigenlijk gewoon voort uit Azz en Chiang hun run. Het is ook weer mooi getekend, een beetje anders... WW moet hier uitzoeken waar haar prioriteiten liggen. Superheldin? Koningin? Godin?...

 

Graag gelezen.

post-503-0-44997400-1442702281_thumb.jpeg

DRAW THE MAP

FIRE FROM SPARK

Link naar reactie

‘Wonder Woman’ 35: Azzarello, Chiang end a ‘no-cheesecake’ Diana epic

http://herocomplex.latimes.com/comics/wonder-woman-35-brian-azzarello-cliff-chiang-finale/#/0

 

Terugblik door Azz en Chiang op hun run (allez, vooral op nr. 35, maar soit), die naar mijn bescheiden mening het beste is dat ik van The New 52 gelezen heb. En ik ben er een hele hoop beginnen lezen indertijd. Deze is de enige die ik (tot nu toe) volledig heb, en na Azz&Chiang nog steeds blijf volgen.
Ze hebben van WW een héél interessant personage gemaakt. :hartje:

 

Natuurlijk: wie volume 6 nog niet gelezen heeft -  spoilers!!!

 

wonderwoman1cover.jpg

 

Tiens, dat wist ik niet:  she took off the cuffs that suppress her divine power .

Link naar reactie

Ik zou Finch graag zien op andere titels. Liefst een Indy titel :)

 

DC lees ik niet. Kan me nooit echt charmeren.

Wel jammer want nu kan ik geen Manapul, Capullo, Daniel, Van Sciver, Kirkham en FInch volgen :(

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...