Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Skinny

Je Laatste Non-Strip Aankoop

Recommended Posts

Als je iets leuks hebt gekocht, wat je met anderen wilt delen, of trots iets wilt showen.. 

Dan kan je dat hier doen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
480970_10201342482107921_1929715016_n.jp

Gister een minibike gekocht op een rommelmarkt.

Volledig uit elkaar gehaald, schoongemaakt, herspoten, accesoires toegevoegd, lamp werkend gemaakt..

Taddaaa  :e007:

964814_10151425079431980_594418499_o.jpg

294138_10151425079336980_35797514_n.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Geinig ding.

Ik heb deze morgen een brood gekocht. Geen foto, jammer genoeg.

Deel dit bericht

Link naar bericht

In Nederland zijn die mini motors verboden, gisteren kocht ik een fles whisky. Vorige week getwijfeld over een lamp maar de prijs maakte huiverig....

Deel dit bericht

Link naar bericht

Je mag die toch wel hebben, maar gewoon niet mee op de openbare weg?

Hier mag dat ook niet, maar wij gaan elk jaar naar Wings and Wheels (re-enactment evenement in Ursel),

En daar kunnen we die wel gebruiken :D

Deel dit bericht

Link naar bericht

Hier mag dat ook niet, maar wij gaan elk jaar naar Wings and Wheels (re-enactment evenement in Ursel),

Wings und wheels is hier vlakbij. Misschien kom ik dit jaar nog eens kijken naar de Willys, GMC's, Dodges en LAndrovers.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Jij en je partner weten toch ferm van aanpakken, Skinny.  Respect, girl ! facebook-like.gif

Deel dit bericht

Link naar bericht

Hadden ze zulke dingen dan destijds in het leger?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Het krijgt al direct een zeker cachet, met die tasjes en dat wapen in een holster. Mooi werk.

Doet me denken aan de zijspannen uit WOII.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Een nieuwe voordeur gekocht. Ook nog geen foto. :e002:

Burenruzie gehad ?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Burenruzie gehad ?

Neen, nog niet alhoewel mijn eega soms serieus veel zin heeft om een van hun honden naar het hiernamaals te helpen, als hij weer eens een hele nacht de volle maan toehuilt...   

Deel dit bericht

Link naar bericht

Afgelopen weekend hebben we ee tweetal legboordstellingkasten in mekaar getimmerd. Aangezien we beiden geen handige knutseltypes zijn, was ik tevreden met het eindresultaat !

rek.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Jij en je partner weten toch ferm van aanpakken, Skinny.  Respect, girl ! facebook-like.gif

Merci :D

Hadden ze zulke dingen dan destijds in het leger?

Nee, maar het is op een oud vliegveld. In de 3 dagen dat we daar zijn lopen we een keer of 5 a 6 de hele toer.

Als je dan nog snel even ergens moet zijn, of nog iets op de markt daar wilt halen, is zo'n minibike wel fijn.

Overdag als het publiek er is zal hij in de tent verstopt staan :).

Deel dit bericht

Link naar bericht

yupyup, en zonder hartkloppingen (in tegenstelling tot red bull)!

Deel dit bericht

Link naar bericht

de eerste keer smaakt het vreemd en net zoals koffie stinkt het uit andere mensen hun bek als je het zelf niet drinkt maar het helpt me om wakker en geconcentreerd te blijven en vind het wel lekker nu

Deel dit bericht

Link naar bericht

Zoals Red Bull? Dat is een ongelofelijk vies drankje. Smaakt naar 3 maal gebruikte kauwgom. En dat wint dan F1 :e001:

Deel dit bericht

Link naar bericht

het smaakt anders dan red bull en burn en dergelijke hoor, meer fruitig en minder snoep achtig

Deel dit bericht

Link naar bericht

Is dat altijd al een energiedrankje geweest?  'k Had daar geen flauw benul van, dronk het vroeger ook al eens.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...