Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Skinny

Je Laatste Non-Strip Aankoop

Recommended Posts

Een blik "rode" Nalu. Mijn favoriet blijft nog altijd de "groene", deels omdat die ook in groot formaat te verkrijgen is, maar de rode met watermeloen-uit-het-chemisch-labo-smaak was toch ook niet slecht. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
4 uren geleden, IvoVWS zei:

Een blik "rode" Nalu. Mijn favoriet blijft nog altijd de "groene", deels omdat die ook in groot formaat te verkrijgen is, maar de rode met watermeloen-uit-het-chemisch-labo-smaak was toch ook niet slecht. 

- rode Nalu

- groene Nalu in een groot blik

Ik leer bij.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 28/5/2019 om 10:39, Waakwater zei:

Waar ben je toch al die tijd gebleven?

IMG_7406.JPG

😲 Hier bij ons?

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur geleden, esteban² zei:

😲 Hier bij ons?

Als import, in een winkeltje in bxl. Morgen ga ik nog een pakje kopen. Goedkoop zijn ze niet. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Downton Abbey - Xmas Special 2013, 2014 en 2015: 3  separate Blu-ray discs (met Engelse subs). 

T/m seizoen 3 zaten van deze specials er 3 in de Downton Abbey 4-seizoenen boxset, maar vanaf seizoen 4 werden ze op aparte DVD/Blu-rays verkocht. En om het complexer te maken: 2 Blu-rays worden niet buiten de UK geleverd, en moest ik die via Duitsland bestellen (maar worden weer wel vanuit de UK verstuurd...). Twee keer porto dus, maar gelukkig waren de Duitse Blu-ray prijzen wat lager dan in de UK.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Een pot groene verf en een kleinere pot witte verf. Waar kan ik tijd kopen om die beide potten aan te brengen?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Een ventilator, in de hoop dat de komende nachten minder plakkerig worden😫

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 hours ago, Rik said:

Een ventilator, in de hoop dat de komende nachten minder plakkerig worden😫

Airco? Ah ja, juist, mag niet van groenlinks...verbruikt electriciteit.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Waarom moet het direct politiek gelinkt worden? 

Ventilators zijn meestal goedkoper en sommige mensen reageren slecht op airco's (allergieën bvb of soms zelfs echt ziek worden)

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 uren geleden, Kameraad Mauser zei:

Airco? Ah ja, juist, mag niet van groenlinks...verbruikt electriciteit.

😂😂😂 

Deel dit bericht

Link naar bericht
19 uren geleden, Lav zei:

Ventilators zijn meestal goedkoper en sommige mensen reageren slecht op airco's (allergieën bvb of soms zelfs echt ziek worden)

Dat zijn dan mensen die hun airco niet goed (laten) onderhouden. Daar zit namelijk een filter in, en als je die nooit reinigt wordt dat inderdaad een bron van ellende.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Je zou net denken dat airco alle pollen en andere deeltjes die irritant kunnen zijn voor mensen met allergieën, uit de lucht filtert...

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur terug, Kameraad Mauser zei:

Je zou net denken dat airco alle pollen en andere deeltjes die irritant kunnen zijn voor mensen met allergieën, uit de lucht filtert...

Dat is dan een denkfout van jou. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 hour ago, Waldorf said:

Dat is dan een denkfout van jou. 

Is dat niet zo met Cat/systeem D?

Deel dit bericht

Link naar bericht
28 minuten geleden, Kameraad Mauser zei:

Is dat niet zo met Cat/systeem D?

Systeem D = ventilatie. Dus verse lucht aanvoeren van buiten en tegelijk vuile lucht afvoeren naar buiten.

Airco: de lucht die binnen is over een koelbatterij jagen zodat die lucht afkoelt. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

In mijn Defender zit geen airco. Wel ventilatie door de kleppen onder de voorruit open te zetten.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ah...in dat geval...de snelheid van 50 km/h naar "onbeperkt" verhogen in de bebouwde kom en daarbuiten, kan ook helpen om een verfrissende luchtstroom binnen te krijgen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
11 minuten geleden, Kameraad Mauser zei:

Ah...in dat geval...de snelheid van 50 km/h naar "onbeperkt" verhogen in de bebouwde kom en daarbuiten, kan ook helpen om een verfrissende luchtstroom binnen te krijgen.

vent.jpg

Deze openen zorgt voor een aangename luchtstroom. Met een Defender snel rijden moet je niet doen. BTDT, crashed it.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Een samurai Snowtrooper action figure voor mijn vriend! (en een beetje voor mezelf!)

IMG_20190628_193223.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...