Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Skinny

Je Laatste Non-Strip Aankoop

Recommended Posts

Vet! Atari is nogal voor mijn tijd, SNES was mijn eerste console, maar ziet er sowieso wel een cool boek uit!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Een Samsung Galaxy A50.  (Joepie)  En ja, dat is een mooi ding.  En een opvallend goede prijs voor dergelijke specificaties.  Ik zou mezelf niet zijn, mocht ik het niet klaargespeeld hebben er fikse korting bovenop te verkrijgen.  Een middenklasser die tegen de grens van de hogere klasse aanleunt op bepaalde vlakken.

Maar toch, het is omdat het van moetes is (en ik deels gesponsord werd), want anders had ik gewoon verder gedaan met mijn Windows Phone.  De A50 bevestigd wat ik al lang van Android vond, namelijk dat het redelijk kak is.  Die (on)logica is verschrikkelijk.  En mijn Lumia 1520 scoort ter vergelijking énorm goed op bepaalde vlakken, voor wat in principe zo'n oud en (normaal gezien) al lang achterhaald model zou moeten zijn.  Maar goed, als je er niet meer mee kunt bellen en enkele belangrijke apps (bank) niet meer beschikbaar zijn, ben je er nog weinig mee natuurlijk. ;) 

Voor de duidelijkheid, absoluut blij met mijn keuze, geen twijfel.  Maar Android blijft kak, omdat ik het zeg.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Een kaartje voor Ancient Rites in de Verlichte Geest in Roeselare. AR is één van mijn favoriete groepen, ondanks het genetisch afval dat doorgaat voor hun fans, en ze doen een speciale old school set rond hun twee eerste platen. Me happy want hun tweede "Blasfemia Eternal" was mijn eerste kennismaking met de groep en black metal. 

Alleen vraag ik me nu af hoe ik 's nachts uit Roeselare ga geraken... 

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 hour ago, IvoVWS said:

AR is één van mijn favoriete groepen, ondanks het genetisch afval dat doorgaat voor hun fans,

Herkenbaar.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Een Netflix-abonnement. Ik was het echt beu om 's avonds me zot te zappen of vier uur lang "even een uurtje Skyrim spelen". 

Een Dyson-stofzuiger. Duur maar iedereen schijnt er enorm tevreden over te zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 4/8/2019 om 11:33, IvoVWS zei:

Een Dyson-stofzuiger. Duur maar iedereen schijnt er enorm tevreden over te zijn.

Ik betwist dat iedereen daar tevreden over is. B - R - O - L

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik heb daar altijd mijn twijfels over gehad. Dat houdt geen fijn stof tegen en als het een beetje nat is: ambras.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Wel, net de slaapkamer gedaan (was nodig) maar al bij al ben ik wel tevreden. De kamer is proper, geen gedoe met kabels of de stofzuiger zelf. Het is wel een park zwaarder dan ik verwacht had. 

Begrijp me niet verkeerd, ik vind stofzuigen nog altijd niet leuk (sterker nog, mijn persoonlijke hel, da's stofzuigen tot 't einde der tijden) maar nu was het minder erg.

12 hours ago, Zwendel said:

Ik heb daar altijd mijn twijfels over gehad. Dat houdt geen fijn stof tegen en als het een beetje nat is: ambras.

Bijna iedere stofzuiger geeft toch ambras als het wat nat is?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...