Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Skinny

Je Laatste Non-Strip Aankoop

Recommended Posts

* Een nieuwe bureaustoel. Eindelijk. De vorige was eigenlijk al een klein jaar geleden stukgegaan door dubbel gebruik als bureaumeubel en zetel. Sindsdien gebruikte ik een rood, metalen stoeltje uit een container maar dat mormel is eigenlijk wat te laag om goed te zijn voor mijn rug.

* Verduisteringsgordijnen van Velux. Deze heb ik eigenlijk net te laat gekocht. Tijdens de zomer hadden deze van pas gekomen om de zon uit mijn zolder/bibliotheek/bureau te houden maar ach, nu ben ik er op tijd bij als de lente eraan komt.

* Een fles Hot Chili Ketchup van Heinz. De allerlekkerste ketchup in de supermarkt. Change my mind.

Deel dit bericht

Link naar bericht

2 jeeps komen elkaar tegen in een bergachtig en zanderig woestijn aandoend landschap...
Zegt de ene jeep zo tegen de ander...

- "ah jeeeeeeeep..."

waarop de andere antwoordt:
- "hehey....jeeeeeep..."

🙄

Deel dit bericht

Link naar bericht

image.thumb.png.8456bd97e7ea4ec77260302e71a4d58c.png

Gekocht uit pure nieuwsgierigheid!

Bij de trekpleister voor 9,99 euro ( in actie 2 voor 15 euro ), bij Bol precies dezelfde voor 32,99, tel uit je marge !

Deel dit bericht

Link naar bericht
59 minutes ago, bouncer said:

image.thumb.png.8456bd97e7ea4ec77260302e71a4d58c.png

Gekocht uit pure nieuwsgierigheid!

Bij de trekpleister voor 9,99 euro ( in actie 2 voor 15 euro ), bij Bol precies dezelfde voor 32,99, tel uit je marge !

Ziet er leuk uit! Was t wat?

Deel dit bericht

Link naar bericht
55 minuten geleden, sanderg zei:

Ziet er leuk uit! Was t wat?

Moet 'm nog uitproberen, net gekocht, ook nog nodig gedestilleerd water en een bureaulamp van 60 watt voor boven

de bak, na ongeveer 48 uur komen de eitjes uit en binnen een paar dagen veranderen de larfjes tot hun uiteindelijke

vorm.

Deel dit bericht

Link naar bericht
12 minutes ago, bouncer said:

Moet 'm nog uitproberen, net gekocht, ook nog nodig gedestilleerd water en een bureaulamp van 60 watt voor boven

de bak, na ongeveer 48 uur komen de eitjes uit en binnen een paar dagen veranderen de larfjes tot hun uiteindelijke

vorm.

klinkt lollig! ook eens halen voor mn kids

Deel dit bericht

Link naar bericht

In die Southpark aflevering hadden ze t meen ik ook over seamen 😄 (spreek uit als...) Hilarisch!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Gisteren kocht ik voor 99 cent 5 zwarte balpennen ( Blokker ) en ze geven min of meer hetzelfde resultaat als de balpennen van Staedtler. Ze bevatten een iets vettiger inkt dan enkele andere generische balpennen die ik ergens in juni kocht. Wat natuurlijk beter is  ( die vettige inkt ) om potloodtekeningen en schetsen te inkten.

Hoera voor Blokker!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Vandaag kocht ik nog een nieuwe USB stick van 32 gig. Waarmee ik een 2e x86 OS heb. Waarop ik nog enkele nieuwe wallets kan installeren.

That's about all.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Tickets voor muziek. No shit. Dat is de tweede keer in m'n leven dat ik concerttickets koop. (Festivals niet meegerekend)

Deel dit bericht

Link naar bericht
28 minutes ago, Waakwater said:

Tickets voor muziek. No shit. Dat is de tweede keer in m'n leven dat ik concerttickets koop. (Festivals niet meegerekend)

wha' kinda shiii' mafacker?

Deel dit bericht

Link naar bericht
4 minuten geleden, Kameraad Mauser zei:

wha' kinda shiii' mafacker?

'k Weet het eigenlijk niet. 't Is voor mijn vrouw. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 hour ago, Waakwater said:

'k Weet het eigenlijk niet. 't Is voor mijn vrouw. 

Dus jij koopt blindelings concerttickets voor je vrouw zonder te weten of ze fan van de groep is? Ik stel me haar nu voor als een fan van Kanye West die al 15 keer Metallica gezien heeft.

Deel dit bericht

Link naar bericht
8 hours ago, IvoVWS said:

k stel me haar nu voor als een fan van Kanye West die al 15 keer Metallica gezien heeft.

Ik eerder als die 50-plus-ster die nog nooit Metallica gezien had en ook niet echt naar geluisted had, maar nu toch wel eens wou weten hoe het er aan toe gaat op zo een Metallica concert

Deel dit bericht

Link naar bericht

Dat woud van schermpjes op een concert, dat is toch echt om...

600px-RamboIIM60E3-3.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Een airbrush-set. En een Revell-Deusjevooke om op te oefenen voor ik aan 't echte werk begin.

9200000054115310.jpg

9200000046372863.jpg

Het echte werk ligt al een tijdje in de kast te wachten:

3414_rd.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ja kom. Posten die handel.

Tanks, heli's, jets, trucks, infanterie, howitsers...

Lijm het, verf het en komt het hier tonen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...