Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Yncke

Per'Bat - Mijn online strip

Recommended Posts

Op 13-9-2017 om 22:33, Kameraad Mauser zei:

Ha, gedomesticeerd pluimvee.

De berijder van het struisvogelrijdier lijkt goed op een van die slechterikken uit "Il était une fois..."

le-nabot-et-le-teigneux-e1421591092330.jpg

Formatief

Deel dit bericht

Link naar bericht

Het was me ook niet helemaal duidelijk of het mes werd geworpen, of uit de handen werd getrokken. Met deze nieuwe aflevering is dat opgehelderd.

Mooi stil plaatje in het midden. Goed ritme zo.

Nog een kritiekpuntje. Ik dacht dat de groep bestond uit een 5tal ruiters. Nu blijken er nog minstens 5 over te schieten nadat er 2 zijn uitgeschakeld. Het was duidelijker om van bij aanvang een duidelijker overzicht van de omvang van de groep te geven. (of heb ik dat gemist?).

Deel dit bericht

Link naar bericht

Het is de groep die op pagina 235 uitreed, wat dus behalve de Heerser, Teholon Ra, Per'Bat en de vroedvrouw nog vijf soldaten is. (Het laat me ruimte om meer te kunnen zijn in de stofwolk, maar ik denk dat ik zal toekomen. :) ) In een strip is dat 15 bladzijden eerder, in web comic tijd was dat helaas januari, dus ik kan begrijpen dat 't zo overkomt.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Mooie actiescène hoor Yncke!  Inderdaad hier en daar wat kleine onduidelijkheden, maar ik had wel door dat de muziek die ene pipo van zijn rijdier trok.  Een volledig plaatje, waarbij je die 'pipo' volledig in de lucht ziet hangen, was misschien wel duidelijker geweest.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen