Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Yncke

Per'Bat - Mijn online strip

Recommended Posts

On 12/14/2018 at 1:31 PM, Kristof Berte said:

Ik heb de indruk dat uw "vertelling" elke aflevering verbetert. Wordt leuker en leuker om te volgen.

Kleine opmerking: Na de verandering in beren, verwachtte ik in feite een beeld van de schrikreactie van de overvallers. Tenzij ze niet schrikken natuurlijk.

Thanks. Dat ik Patro Klusp een plezant personage vind, zal er ook wel voor iets tussen zitten; hij is zo'n achtergrondpersonage dat zich een beetje naar de voorgrond gewurmd heeft.

Die verandering, daar heb je gelijk in. Enerzijds denk ik dat iets van die strekking in een fantasywereld niet hetzelfde effect heeft als als zoiets zou voorvallen tijdens een doorsnee Belgische karavaanoverval, maar anderzijds zal het sowieso wel voor een zekere verrassing gezorgd hebben. De volgende paar pagina's zijn al voor een groot stuk af, maar het is een interessante opmerking voor daarna. Waarvoor dank!

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 hour ago, dirk (monsieur toupet) said:

Mooie actie!

Dat middelste beeld kan wel wat misleidend werken. Het lijkt erop dat de centaur en de beer elkaar doden, maar denkelijk wint de beer.

Thanks. :)

Dat beeld is niet bedoeld om misleidend te werken; de uitleg komt nog. ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Vorige week geen update, ik was teveel bezig mijn website te herwerken...

325.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
18 minutes ago, dirk (monsieur toupet) said:

Spannend! ET to the rescue?

Heheh. Stay tuned voor volgende week. :P

18 minutes ago, dirk (monsieur toupet) said:

Op het voorlaatste plaatje, met de zon in de rug, had je op je (zwarte) schaduwen kunnen werken.

Goed idee, daar ga ik eens mee experimenteren. Ik was niet zo tevreden van dat kader, maar wist niet wat ermee doen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen