Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Yncke

Per'Bat - Mijn online strip

Recommended Posts

De volgende keer dat ik je zie, ga ik proberen niet te vergeten om de papieren versie mee te hebben.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Aj, da's spijtig. In mijn hoofd leidden de tekstballonnen de richting. Ik ga eens moeten nadenken...

Deel dit bericht

Link naar bericht

De "aaah...tjoeh" zou je eigenlijk iets schuiner mogen plaatsen. Dat geeft wat meer dynamiek.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Heel knap dat je het zo lang kan volhouden met 1 strip, Yncke! Dat bewonder ik. Ik wil altijd weer nieuwe figuurtjes bedenken. :)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Die Ah tjoeh is helemaal niet dynamisch bedoeld. Eerder verveeld:

298.jpg

@cartoonesk Van mij is het juist omgekeerd, ik verzin liever verhaal dan nieuwe personages. :) (En ik heb dan ook veel respect voor mensen die korte verhalen kunnen maken.)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 6-6-2018 om 11:27, Kristof Berte zei:

Ik moest eventjes zoeken naar de leesvolgorde. Kan zijn dat dit op een volledige pagina duidelijker is.

Ik vond de leesvolgorde hier wel duidelijk, de tekstballonnetjes wijzen je in de goede richting...

Deel dit bericht

Link naar bericht

En de papieren versie van deel drie is een feit! :D

Het bewijs:

Deel3.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Hardcover dan nog. Daar zullen weer woekeraars opspringen en 3/4 van de stock opkopen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur terug, Kameraad Mauser zei:

Hardcover dan nog. Daar zullen weer woekeraars opspringen en 3/4 van de stock opkopen.

Iedereen tevreden :)

Proficiat Yncke!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Kan het zijn dat er een arm achterwege is gebleven bij de draak?

In het laatste plaatje is er maar 1 arm/poot te zien, terwijl in de voorgaande plaatjes het dier er 2 heeft.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Zijn  andere arm zit verborgen naast zijn lijf, maar je hebt gelijk, ik heb die schouder verkeerd geïnkt. Merci voor de opmerking, gonna fix that.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...