Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Yncke

Per'Bat - Mijn online strip

Recommended Posts

Mooie sfeertekeningen van het gebouw en de gang . Enkel in het laatste vakje van de post van 15 januari zou ik wat meer zwart of gearceerd toevoegen, om de overgang naar de post van 22 januari solider te maken.

Deel dit bericht

Link naar bericht

@Spiro Jep, dat staat op mijn TODO lijstje. De overgang tussen de twee is te abrupt, zeker omdat 367 de bovenkant van een papieren pagina zal zijn.

@ beiden: thanks :)

370.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 hour ago, Yncke said:

De overgang tussen de twee is te abrupt, zeker omdat 367 de bovenkant van een papieren pagina zal zijn.

Dat vind ik nu eens helemaal niet. Zoals het nu is vind ik net dat de overgang tussen kijken boven het water en kijken onder het water heel goed tot uiting komt.

Bij 367 hoor ik het bruisen van het water en het geruis van de wind en dan ineens bij 368 word ik helemaal ondergedompeld en is alles donker en stil. Ik zou dat zo laten.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Met dit verschil dat de hoofdpersonage in 367 al onder gedoken is en dus al in de wereld van de stilte zit. Je kijkt daar niet boven de waterspiegel  naar beneden maar onder de waterspiegel, samen met het personage.  Het daglicht dringt maar moeizaam door naar de bodem, maar dat komt in 367 niet tot uiting. In 368 opeens wel, een duistere wereld. Die overgang klopt niet.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Heel erg bedankt voor de opmerkingen, die neem ik zeker mee wanneer ik 't probeer bij te werken. Sorry voor 't gebrek aan updates vorige week,  ik zat achter op schema en mijn buffer is momenteel onbestaande wegens omstandigheden.

371.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Grappige scene. Het is ook allemaal mooi getekend. 😃

Deel dit bericht

Link naar bericht

:) Dankewel!

Blij dat je 't grappig vindt. Dat was de bedoeling, maar dat lukt niet altijd.

374.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ja, die laatste vier zijn echt heel mooi. Komt ongetwijfeld doordat ze zoveel zwart bevatten.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Dankezeer, dat vind ik heel leuk om te lezen. :)

375.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

BannerStayHomeComicCon.jpg

Voor wie me bezig wil zien hoe ik de pagina van komende woensdag klaarmaak, ik waag me nu zondag aan een live stream. :)

Deel dit bericht

Link naar bericht

En dit is de pagina die ik zondag klaarstoomde:

377.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...