Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Jason Fly

Strips in de media

Recommended Posts

En als ik goed kan tellen, dan heeft-ie elf strips gemaakt ipv tien.

En dan tel ik Dorpsgek als één strip.

Deel dit bericht

Link naar bericht

En daar duiken de "tekenplanken" ook weer op. Foei, Belga.

Was me nog niet eens opgevallen. Ging er waarschijnlijk van uit dat er 'platen' stond ipv 'planken'.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast Kontiki

Ik vind het niet meer terug op onze eigen site, maar dat project gaat al veel langer mee. 't Is nu wel concreter geworden met de invulling van acteursnamen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast Kontiki

Ja, die info zou ik toch ook niet presenteren als hard nieuws.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast Bilal

Leuke uitzending! En de verzamelaar wordt zelfs in z'n waarde gelaten...

Erik

Vind het ook een leuke uitzending. Een serieuze verzamelaar, een kenner en Donald Duck tekenaar die aan het woord komen! 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Geen bevestiging uit Hollywood gevonden .. bronvermelding ontbreekt. Men spreekt in het artikel ook enkel over "hoop om in Brugge te filmen"

Er komt een derde Hollywood-film van de Smurfen die zich wellicht in ons land gaat afspelen. De Sudpresse-kranten laten dat weten na een interview met producer Jordan Kerner en regisseur Raja Gosnell.

En daar is de bronvermelding... :e012:

Deel dit bericht

Link naar bericht

Er komt een derde Hollywood-film van de Smurfen die zich wellicht in ons land gaat afspelen. De Sudpresse-kranten laten dat weten na een interview met producer Jordan Kerner en regisseur Raja Gosnell.

En daar is de bronvermelding... :e012:

En zo levert Kurt van Stripel weerom betere journalistiek af dan De Standaard en Het Nieuwsblad tesamen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Geen bevestiging uit Hollywood gevonden .. bronvermelding ontbreekt. Men spreekt in het artikel ook enkel over "hoop om in Brugge te filmen"

Viel me ook op. Nu ja, wie zo voorwaardelijk nieuws in de krant zet, heeft sowieso een scoop zekers? :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast Kontiki

Jup, het broertje van vtm.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Neen. Een meerwaarde zender die te kampen heeft met onderbrekingen door films en series. Nooit kun je eens rustig reclame kijken of je wordt gestoord door irritante beelden van een of andere regisseur.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast Kontiki

Reclameblokken zijn eigen aan commerciële zenders, anders bestonden die zenders niet. Het is daarom zinloos die reclame te bekritiseren.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maar het is reclame voor zaken die we niet nodig hebben.

Daarom maken ze er ook reclame voor, anders koopt niemand het!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Vanavond op televisie in De Wereld Draait Door: Marissa Delbressine, tekenfilmmaker én tekenares van de Eppo strip Ward !

Eppo+24+(2012)+-+cover+Marissa+Delbressi

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen