Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Jason Fly

Strips in de media

Recommended Posts

Voor de liefhebber staat hier veel leuks tussen. Op youtube trof ik een kanaal aan met fragmenten uit het tv programma Wordt Vervolgd. Er zijn oa. interviews te vinden met Henk Kuijpers, Don Lawrence, Hanco Kolk en Willy Vandersteen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
8 hours ago, carioca said:

Voor de liefhebber staat hier veel leuks tussen. Op youtube trof ik een kanaal aan met fragmenten uit het tv programma Wordt Vervolgd. Er zijn oa. interviews te vinden met Henk Kuijpers, Don Lawrence, Hanco Kolk en Willy Vandersteen.

erg leuk! dank voor de links

Deel dit bericht

Link naar bericht

Leuk om zien! 

In 1990 heeft Don Lawrence een interview gegeven voor de Ontbijtshow van RTL Veronique. Hij werd toen geïnterviewd door Marc Jacobs. Zo staat het in één van de fanclubmagazines van Don Lawrence. 

Heeft iemand een kopie van dit fragment, eventueel op video?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 6/1/2019 om 00:00, carioca zei:

Ik vermoed dat deze filmpjes afkomstig zijn van de DVD-box "Het beste van Wordt Vervolgd" (zie bijvoorbeeld bol.com). Die dvd's zijn overigens leuk om eens te zien! De tekenfilmpjes van destijds ontbreken jammer genoeg.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Dat is een hele leuke dvd-box, maar dan vooral de derde dvd met interviews met stripmakers! Die kijk ik regelmatig.

1002004011575373_1.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Op de website van Het Laatste Nieuws werd ook de eerste pagina "gelekt" dus ik kan 'm dan maar hier ook ineens tonen :-)

(en morgen volgt Het Belang van Limburg ook nog)

763.thumb.png.d6ffbd39c4468684d455becce300a9da.png

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...