Ga naar inhoud

Overrated !


Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 9 months later...
  • 9 months later...
  • 3 years later...
Gast Kameraad Mauser

Professors, vooral als het lieden zijn die uit de humane, rechten-afdelingen, politieke communicatie en dergelijke afgeleiden komen.
En experten. Het afgelopen jaar zijn nogal wat 'experten' de revue gepasseerd, vooral bij de VRT.  En dan in het bijzonder aangaande het klimaat, economie, crisis en migratie... allemaal 'experten'... de universele waarachtigheid en allesomvattende wijsheid die daarvan af komt gestroomd...zonder weerga. En de energie-expert niet vergeten. Je mag wel niet vragen of de heerschappen iets afweten van kernfissie, want dan loopt het fout.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Groen daarentegen, die nogal veel 'experten' binnen eigen rangen heeft...pakken heel graag uit met dat soort volk. Eens zien waar ze binnen een paar jaar staan met hun windmolens en energieprijzen die weeral pakken duurder zijn geworden...

Die QFT je best ook even.

Annunaki De Wever...die moet je QTF'en.

Link naar reactie
  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

"How I Met Your Mother". 

 

Dit staat nog al eens op wanneer ik 's avonds thuiskom van het werk omdat het nu eenmaal begint voor "The Simpsons" en het is één van de flauwste series die ik ken. Ik kan er niet naar kijken en haat het zelfs bijna net zo hard als "Friends".

De humor is flauw en zo braaf dat het doet Jommeke overkomen als een pedofiele nazi. En de grappen vind ik ook nog slecht gebracht. Je voelt gewoon aan dat de cast bestaat uit acteurs en geen komieken.

Nu goed, niet iedereen zal TikTok-memes of "Attack of the Killer Tomatoes" zo grappig vinden als ik maar halveer het budget van "How I Met Your Mother" en je krijgt een gedrocht dat slechter is dan "F.C. De Kampioenen".

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...