Ga naar inhoud

Soms Vraagt Een Mens Zich Af...


Snook

Recommended Posts

Die met dat groen mottig beest Kudos, tiens. 

 

Het is heel simpel om die man terug te vinden. Slechts een vuistregel. Draadjes die hij zelf opstart tracht hij zoveel mogelijk in de kijker te krijgen en te houden. Ook al is hij de enige die daarin post. 

:e007:

Je ne suis pas de ceux qui disent : " Ce n'est rien, 
 C'est une femme qui se noie. "

Link naar reactie

Hoe iemand professioneel  "snelwandelaar" wordt. Het is een Olympische discipline, dus moet die ergens vandaan komen. Het ziet'r zo vreemd uit, dat ik me moeilijk kan voorstellen dat'n jonge man (in het bijzonder) ooit zegt "Kijk, dat is een sport waar ik me wil op toeleggen." 

Gaat't hier om hardlopers die niet goed genoeg zijn? 

 

(Nu te bekijken op Sporza)

Link naar reactie
  • 4 weeks later...

Bestaat een "eerste druk" ook in de CD- en DVD-(blu-ray) wereld? Of werkt't daar enkel met "limited editions" en andere ongein?

Het draait niet echt om een eerste druk, maar een gelijkaardig fenomeen bestaat wel.

 

Zou kosten de oorspronkelijke Video Nasty VHS-Tapes wel redelijk wat geld. Dat zijn de videobanden met de uncutversies van horrorfilms die in de jaren '80 op de banned list van de BBFC (Britse censuurorgaan).

Het is trouwens vooral in het horrorgenre dat het een kunst is om volledige versies van films te vinden. Niet toevallig gaat het dan ook vaak om (heel vaak Italiaanse) films uit de jaren'70 en 80 (kannibalen, zombie, gialli,...). Dat moet uiteraard ook niet overdreven worden, in deze tijden van het internet is het makkelijk je weg te vinden dankzij de verschillende amazons en de site filmcensorship.

 

Wat die BR/DVD discussie betreft ligt het vooral aan het feit dat mensen ofwel het verschil niet zien tussen een BR en DVD (de blinden onder ons) ofwel die scherpte niet 'mooi' vinden ofwel er geen bal om geven. Het verschil tussen DVD en BR is ook niet zo duidelijk voor velen als het verschil tussen DVD en VHS, waardoor ze het nutteloos vinden.

Ik weet niet of de gemiddelde persoon bezig is met DRM.

Het is wel zo dat de DRM bij BR ongelooflijk veel complexer is dan bij DVD's en ook constant evolueert waardoor het kan zijn dat je een nieuwe BR koopt die je speler niet wil afspelen omdat je de software niet geüpdatet hebt of de producent van de speler nog geen update heeft aangeboden... Sinds ik mijn Sony heb, heb ik daar geen last meer van, maar met mijn eerste twee BR-spelers was dat de hel.

Grr. Argh.

Link naar reactie
  • 2 months later...
Gast Kameraad Mauser

Waarom zou een medisch labo DNA bewaren van mijn kinderen? Dat kost geld om het bij te houden, dus zolang de staat niet met geld over de brug komt om de stalen te stockeren doen die mannen dat niet.

Jamaar, met krankzinnige fascisten zoals die Liégeois...

 

Trouwens, Zweden heeft het wel gedaan. Sedert 1975 is iedereen geregistreerd in een DNA databank.

 

Kijk, je kan dat aanzien als een paranoid verzinsel, maar echt weten doen we dat niet. Weet jij in hoeverre een databank door de overheid wordt bijgehouden?

 

Kijk naar het criminele duo Turtelboom en VDL, die laten het toe om alle data van iedere Belg via internet en telefoon op te slaan. Waarom zou het niet bestaan voor DNA?

 

http://falkvinge.net/2012/07/19/sweden-paradise-lost-part-3-comprehensive-population-dna-database/

 

It’s a DNA database of the entire population born after 1975, used – among other things – for criminal investigations.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...