Ga naar inhoud

Soms Vraagt Een Mens Zich Af...


Snook

Recommended Posts

Het was voor mij in ieder geval geen prijsverschil die mijn beslissing om het te kopen beïnvloeden.

maar toch gewoon nieuwsgierigheid. 
maar inderdaad grotere oplagen is lagere productiekosten

En andere beloning voorwaarden voor alle medewerkers.

Een grotere afzetmarkt. 
Er zijn andere dingen deze avond om over te kakafoneren 
 

Let’s get together and feel alright. 
de associale associator! 

Link naar reactie
Op 23/12/2023 om 16:46, Air zei:

Ik kocht in de supermarkt.

(shame on me, ik zal dat vooraan bij een verkoper doen die om strips geeft)

de nieuwe Guust en de nieuwe Asterix.

De eerste €9,95

De tweede €6,95

nu vroeg ik mij af waar het prijsverschil in zit.


beide 48 pagina’s full colour, vertaald uit het Frans….?

 

 

 

Inderdaad, bizar...

Link naar reactie

Hoe gaan smurfen om met het overlijden van hun dorpelingen?

oftewel is er een begrafenisondernemer-smurf?

(Of een verhaal met dit thema? maar wat lichtvoetiger verteld 😇)

 

image.jpg

Let’s get together and feel alright. 
de associale associator! 

Link naar reactie

Er zouden natuurlijk enkele andere “oversmurfers” zijn.

X-smurfen die door een genetische mutatie ook “de grote gebeurtenis” hebben overleefd. Op de èèn of andere manier. 😁

Let’s get together and feel alright. 
de associale associator! 

Link naar reactie
On 1/9/2024 at 7:56 PM, TDPB said:

Je wilt daar niet teveel over nadenken, want het lijkt alsof alle smurfen even oud zijn, met uitzondering van Grote Smurf. Wellicht zijn de leeftijdsgenoten van Grote Smurf allemaal op hetzelfde moment omgekomen bij de een of andere smurfgenocide.

Het zou kunnen zijn dat 't allemaal natuurlijk is, zoals bij de bijen. Door een speciaal dieet evolueert 1 smurf tot een grote smurf en die bevoorrechte positie zorgt voor een langere levensduur.

Link naar reactie
44 minuten geleden, Yncke zei:

Het zou kunnen zijn dat 't allemaal natuurlijk is, zoals bij de bijen. Door een speciaal dieet evolueert 1 smurf tot een grote smurf en die bevoorrechte positie zorgt voor een langere levensduur.

Het blijft een feit dat er geen kinderen lijken te zijn. Buiten die ene baby en die drie die door De Tijd verjongd zijn. Dus om de zoveel tientallen/honderd jaar moeten er plots een hele rits nieuwe smurfen komen. Tenzij een Smurf er tussen zijn tiende en zijn honderste jaar exact hetzelfde uitziet.

 

Die stripmakers toch, die denken nu eens nooit na over wat ze op papier zetten.

Link naar reactie

Wat zitten jullie hier over smurfen te praten buiten het stripgedeelte van het forum?

Ik sla deze topics net over omdat ik er vanuit ga dat er niks stripgerelateerd instaat. :P

 

Op 9/1/2024 om 19:56, TDPB zei:

Wellicht zijn de leeftijdsgenoten van Grote Smurf allemaal op hetzelfde moment omgekomen bij de een of andere smurfgenocide.

 

 

Had hij niet al eens zo een zwarte smurfgolf meegemaakt?

 

Misschien zijn er op een bepaald moment ook groepen naar de 4 windstreken vertrokken om nieuwe samenlevingen te stichten met een patriarch die in de originele contreien achterbleef om de nieuwe generatie te leiden.

 

De recente canon rond de meisjessmurfen en hun boomhutgemeenschap geeft trouwens aan dat er buiten het smurfendorp van 100 waarschijnlijk nog stammen verspreid zijn over de rest van de wereld.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...