Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Snook

Soms Vraagt Een Mens Zich Af...

Recommended Posts

De fietstocht passeert zaterdag voorbij onze deur. Vreselijk. Bah bah. 't Is toch ronde van FRANKRIJK?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Klassieke vraag, gemakkelijk antwoord.

De Ronde van Frankrijk kan over de hele wereld worden verreden: het is het grootste en wellicht zwaarste professioneel wielerevenement. Zo moet het ook worden beschouwd.

Het is de oerversie en tegelijkertijd het schoolvoorbeeld van een etappewedstrijd, met verschillende soorten parcoursen en aankomsten. Dat het toevallig "France" in de naam draagt, en Frankrijk als uitvalsbasis heeft: dat is dan maar zo.

Deel dit bericht

Link naar bericht

's Zoals Paris - Dakar dat niet eens meer in Dakar komt. Prachtig. 
What's in a brand?

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 hour ago, Waakwater said:

Mijn vrouw, mijn kinderen

Hoeveel heb je er zo rondlopen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
38 minuten geleden, Waakwater zei:

's Zoals Paris - Dakar dat niet eens meer in Dakar komt. Prachtig. 
What's in a brand?

Geef toe dat 'Jeddah -  Al Qiddiya' niet echt bekt. 

Ik zou het ook op Paris - Dakar houden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
22 uren geleden, Kameraad Mauser zei:

Zullen wij op dezelfde manier verouderen zoals onze ouders?

Als je doelt op het haar dat uit je oren begint te groeien en je opkomende man-boobs: jazeker!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maar er zijn zelfs 20+ jongelui die onwelvoegelijke haargroei uit bepaalde lichaamskieren hebben tieren en tieten torsen waarvan menig rondborstig model groen ziet van afgunst...

Deel dit bericht

Link naar bericht
11 uren geleden, Hamirubi zei:

Om 17u20 start de ploegenpresentatie van de Tour de France op de Grote Markt.

Brussel is ver (deze week werk ik van thuis uit, ergens in het rurale Meetjesland). Zou ik toch naar de hoofdstad sporen?

'k Ben niet gegaan: het zal voor zaterdag (Brussel) en zondag (Etterbeek) zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 hour ago, Kameraad Mauser said:

Wat wordt er aan gedaan?"

Terug invoeren van nummerplaten voor fietsen, en dan jaarlijkse keuring en kilometerheffing instellen voor alle fietsers ! Dat zal ze leren.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maurice heeft wel gelijk. Enkel de subsidies moeten stopgezet worden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
18 uren geleden, Kameraad Mauser zei:

Maar er zijn zelfs 20+ jongelui die onwelvoegelijke haargroei uit bepaalde lichaamskieren hebben tieren en tieten torsen waarvan menig rondborstig model groen ziet van afgunst...

Aanwezig

Deel dit bericht

Link naar bericht

Wanneer je meerdere kinderen hebt rondlopen op deze aardbol dan is de kans inderdaad reëel dat je al op relatief jonge leeftijd ouderdomsverschijnselen vertoont.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Heb ik een slecht karakter omdat ik hardop moest lachen met wat de voorzitter van het Vlaams parlement gisteren overkwam?

Deel dit bericht

Link naar bericht

JA! En eigenlijk ook een beetje niet. Eerlijk gezegd til ik minder zwaar aan die mogelijke fraude waar ik hem het voordeel van de twijfel geef, dan aan dat typisch Belgische bonton minimaliseren van zat achter het stuur zitten. "Een glaasje teveel" bleken immers minstens 8 pinten te zijn. Al een geluk dat hij een remork had geraakt in plaats van een argeloze fietser of voetganger...

Deel dit bericht

Link naar bericht

Jammer dat hij niet tegen een oplegger knalde. Dan waren we ervanaf. Dat soort parasieten vreet en neukt op onze kosten. Geen politiek baantje en zo'n soort gaat gewoon dood. Zij kunnen niets. Geen vaardigheden, geen kennis...niets. Maar doordat onze samenleving georganiseerd is op verregaande naïeviteit en mandatoire solidariteit...enfin dwang, waarvan de parasieten dankbaar gebruik maken, enfin...misbruik, zitten we nu opgescheept met nutteloos DNA, dat onze middelen verbrast en de rest van de maatschappij schade toebrengt.

En dan zijn er nog die zich schuldig voelen als ze eens lachen met de stoten van zij die parasiteren op onze kap. De slavenmentaliteit zit diep bij sommigen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Waarom gesprekken via een handsfree car kit feitelijk tot ver buiten de auto moet kunnen gehoord worden? Waarom moet ik kunnen horen wat iemand in zijn auto aan het kletsen is tegen een ander over het feit dat hij vooraleer een huisbezoek zal brengen, eerst nog documenten zal ophalen en dan nog zal passeren bij den Dekhaize?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...