Ga naar inhoud

Soms Vraagt Een Mens Zich Af...


Snook

Recommended Posts

Ik  laat m'n baard al 1,5 week staan. Naast de jeuk, het vreemde uitzicht en de ietwat onverzorgde indruk, vraag ik me af waarvoor dat eigenlijk dient, zo'n baard. 

 

Ondanks het tanende succes doe ik ook anno 2014 mee aan movember. Dat is pas silly.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
  • 4 weeks later...

Een hond kan er niet echt iets aan doen dat hij uit zijn bek stinkt maar een vrouw wel (tenzij ze een vreemde medische aandoening heeft natuurlijk)

 

Ik had vroeger een docent waar ik een crush op had, ik wou altijd extra mijn best doen en werd nerveus als hij dichtbij kwam om iets uit te leggen of dergelijke maar toen viel me altijd op hoe hard zijn adem stonk (de lessen waren sochtends en het rook gewoon naar lege maag + koffie). Hoewel ik dus altijd heel enthousiast was als hij af kwam ging dat snel over naar teleurstelling zodra zijn mond open ging

Link naar reactie
  • 3 months later...
  • 1 month later...

Ik las net dit bericht:

 

http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/article/detail/4019403/2015/05/13/Drie-meisjes-foutloos-door-de-Cito-toets.dhtml

 

Drie meisjes hebben hun Cito-toets foutloos gemaakt. Ruim 7800 leerlingen uit groep 8 van de basisschool haalden de maximale score van 550 punten. Zo maakte het College voor Toetsen en Examens bekend.

De gemiddelde landelijke score dit jaar is 535,3. Dit is iets hoger dan vorig jaar, toen was dat 534,9. Zo'n 166.000 scholieren maakten vorige maand de toets. Dit jaar was die voor het eerst aan het eind van het schooljaar.

 

 

Wat ik me afvroeg: welke score heb je dan behaald als je de toets foutloos hebt gemaakt? Dan moet dan hoger zijn dan de maximale score van 550(?)

edit: Ah Ik snap het, om de maximale score van 550 te halen mag je enkele fouten maken.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Waarom sommige personen het achterwaarts spellen van hun naam/voornaam hanteren als nickname op fora en sociale media?

 

Vb: enoitna - Antoine

 

of: retep - Peter.

 

of: trebron - Norbert

...

Blijkbaar is creativiteit niet echt aan de orde bij die mensen...

 

 

 

Zonder te willen veralgemenen zie je veelal dezelfde mentaliteit in commentaren en vraagstellingen bij dergelijke personen. :e011:

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

.... Hoe zou het zijn met de fabricanten van die Loombandjes. Binnen of failliet wegens reuzevoorraad niet verkochte elastiekjes? 

 

Dat ze mogen branden in de hel. Onze kinderen zo gek maken met hun milieubelastende rommel.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Retep zou - mocht hij intellectueel wat eerlijk zijn - moeten weten dat de mensen zich in de eerste instantie altijd organiseren. Daar is niks mis mee. In Gobekli Tepe waren ze ook gestructureerd. Toch waren er geen monopolistische structuren. :e002:

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...