Ga naar inhoud

Soms Vraagt Een Mens Zich Af...


Snook

Recommended Posts

Gast Kameraad Mauser

Of retep eigenlijk niet jaarlijks naar de DPRK trekt en ons blaasjes wijsmaakt over het pittoreske berggebeuren in de Zwitserse bankiersstaat.
Gezien de man dol is op centrale planning... :e007:

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Je zou het zo kunnen interpreteren, ja...allez, ja, echt positief is het niet hé, Keynes en zijn model...

Maar ik ben het niet, die zo'n blauwdruk voor despoten heeft neergepend. En ik bestempel mezelf dan ook niet als Keynesiaan.

Dat doet retep dus wel hé...hij loopt daar gewoonweg mee te koop. Terwijl alles aan het kelderen is.

Link naar reactie

 

Wat zou het verschil zijn met dit horloge - afgezien van de prijs? Of ging de verkoop niet door en is het hetzelfde horloge? 

 

http://encheres.catawiki.eu/kavels/2161533-rolex-oyster-datejust-perpetual-mod-le-69163-montre-femme-bracelet-jubilee-full-set

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Wat indien je nu een bankkantoortje opricht met aparte rekeningen die enkel door de klant toegankelijk zijn? Feitelijk ben je zeker dat dit een succes zal zijn aangezien iedereen in de huidige situatie waar geld niks opbrengt bij de andere banken, of toch veel mensen bij jou komen, waardoor je een aanzienlijke rente kan uitkeren.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Denk dat ik maar beter van zender verander. Radio 1 was goed voor de muziek en de informatie. De jongste tijd wordt er echter meestal onzin verteld. Waar halen ze toch al die minkunkels?

 

Over naar Radio 2 en Nostalgie.

Geef eens een voorbeeldje...? :e002:

Link naar reactie

Geef eens een voorbeeldje...? :e002:

Vandaag ging het over Onderwijs. Wat ik toevallig gehoord heb was over Informatica in het onderwijs.

 

Er was er eentje die kwam vertellen dat men in het secundair onderwijs moest leren programmeren.

Een andere (dame) kwam zeggen 'Tegenwoordig heeft iedereen een iPhone, maar als hij kapotgaat kunnen we hem niet herstellen'. Jaja moest er meer informatica in het secundar onderwijs gegeven worden, zouden wij onze iPhones zelf kunnen herstellen. Dat niemand daar aan gedacht heeft :e009:

Link naar reactie

Ze hebben gewoonweg veel te veel praatprogramma's. Ze hebben geen deftige onderwerpen en geen deftige gasten meer en ze zitten maar over alles en nog wat te zeveren.

Oh ja. Oeverloos gekwek van gasten die alleen maar komen vertellen wat Radio 1 wil dat de luisteraars horen.

 

Spijtig dat 't juist zomerstop is, ander raadde ik je 'Trio' aan, de zaterdagmiddag op Klara. :)

Link naar reactie

neuzen tegen kakkerlakken, 010-020...... Overigens mag men in Utrecht de amsterdammers ook niet, in Haarlem heeft men het ook niet zo op die vervelende mokummers en in Den haag ziet men die leuke hoofdstedelingen ook liever vertrekken. Ik geloof dat Almere de enige stad is waar men Amsterdammers wel ziet zitten en dat komt omdat daar 75 % van de bevolking uit amsterdam komt.

Link naar reactie

Waarom men in Rotterdam altijd en overal een "t" bijplakt en in Den Haag de "t" laat vallen?

 

Wat de reden is om zo te schelden in De Haag?

 

Je moet wel begrijpen dat in Den Haag een scherpe scheiding is tussen Hagenaars en Hagenezen. De hagenaar is sjieke (kouwe) kak en een Hagenees scheldt veel en heeft het ovah een broodje ei met ui. De grens is de Laan van Meerdervoort.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...