Ga naar inhoud

X-Men, Wolverine & Andere Mutanten


niemand

Recommended Posts

Decimation vond ik niet zo goed, en is ook niet herdrukt, dacht ik.

Van de event tie-ins is alleen Unc. X-men Fear Itself zeer goed, Civil War en Secret Invasion not so much. Fear Itself komt vlak VOOR Schism, behalve de laatste comic in beide bundels die elkaar aanvullen. Road to Schism is totaal overbodig ;)

Link naar reactie

Deze preview scene uit All new X-men vind ik fantastisch en heeft me overtuigd om zeker de TPB te kopen, hoewel ik daar wss nog een jaar op zal moeten wachten.

 

prv14561_pg1.jpg

 

prv14561_pg3.jpg

 

prv14561_pg4.jpg

prv14561_pg5.jpg

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Bendis gaat ook Uncanny X-men schrijven, dat zich zou concentreren op Cyclops en zijn team die een eigen school beginnen. Ik dacht dat All new X-men daarover zou gaan. Ik kan niet zo goed meer volgen met al die X-reeksen.

 

Blijkbaar zitten er toch wel enkele belangrijke gebeurtenissen ivm Phoenix en Cyclops in AvsX. Is dat een beetje leesbaar?

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Ach... ik heb er gemengde gevoelens over. Aan de ene kant vond ik veel personages totaal onherkenbaar en het concept wat twijfelachtig, aan de andere kant kon ik het boek niet neerleggen omdat ik wilde weten hoe het verderging. Ik zou zeggen, bijna helaas noodzakelijk om te hebben gelezen vanwege de ontwikkelingen.

 

Mohawk Storm... ik ben benieuwd hoe ze haar neerzetten. In de jaren '80 koos Storm bewust voor die look en die paste bij haar ontwikkeling als persoon. De pessimist in me zegt dat het nu gewoon een gimmick is. We zullen zien! Ik wil deze serie ook wel proberen.

Link naar reactie

Eén zwaluw maakt de lente nog niet ;)

als ze weer met doden, events, en volgend jaar met hernummeringen afkomen... :P

 

DC is ook goed bezig hoor. Maar ik heb toch ook al een heel deel titels geschrapt, niet wegens slecht, maar wegens : te veel beginnen volgen.

 

Ik heb mijn beslissing genomen, wat superhelden van de big 2 betreft, en nu ga ik me er aan houden. Ik weet dat er nog véél goeie dingen uitkomen, maar het kan me niet meer schelen.

 

Het zal zijn :

- Batman en Catwoman (dat zijn straks 6 titels, maar ik ga niet alles blijven volgen)

- Superman en Supergirl (ook vier straks)

- GL (ook vier)

- X-titels (hum... Bendis, Wood, maar niet veel meer, er zijn er meer dan 10)

- Wolverine

- Spider-man (maar voorlopig alleen bundels met ouwe comics in).

 

nem.

Link naar reactie

http://www.comicbookresources.com/?page=article&id=43411

 

Fox's "X-Men: Days of Future Past" is welcoming three more alumni of Xavier's School for Gifted Youngsters.

Director Bryan Singer announced this afternoon that original trilogy veterans Shawn Ashmore, Ellen Page and Anna Paquin will reprise their roles in the sequel to 2011's "X-Men: First Class." They'll join returning franchise stars Hugh Jackman, Patrick Stewart and Ian McKellen in what likely will be limited roles in scenes depicting a dystopian alternative future... (zie link).

Link naar reactie

Wolverine & the X-men : Alpha and Omega

Mijnen eerste X-titel van Brian Wood is een schot in de roos. Ik vond dit zeer goed. Quire is boos op Wolvie, en hij sluit Wolverine en Armor op in een ‘construct’, een SF wereld in het hoofd van Wolverine. Alles loopt een beetje verkeerd. Natuurlijk. Aangezien Wolverines persoonlijkheid (Logan dus) in het construct zit, moet de echte realiteit het stellen met de berserker. En die is boos, heel boos op Quire.

Goed getekend, ook. Twee tekenaars voor de twee ‘werelden’ waarin het verhaal zich afspeelt. En dat is goed gelukt.

Link naar reactie

http://www.comicbook...rticle&id=43411

 

Fox's "X-Men: Days of Future Past" is welcoming three more alumni of Xavier's School for Gifted Youngsters.

Director Bryan Singer announced this afternoon that original trilogy veterans Shawn Ashmore, Ellen Page and Anna Paquin will reprise their roles in the sequel to 2011's "X-Men: First Class." They'll join returning franchise stars Hugh Jackman, Patrick Stewart and Ian McKellen in what likely will be limited roles in scenes depicting a dystopian alternative future... (zie link).

 

Ellen Page komt ook terug?

Best news all year!!!!

:D

Grr. Argh.

Link naar reactie

Zijn Wolvie & The X-men is een losstaande mini reeks,

en de twee aangekondigde X-men bundels van zijn hand zijn nog de ouwe reeks die hij verder zet, die van Gishler, of zoiets, die ik niet gevolgd heb, maar Woods bundels ga ik zonder nadenken kopen. Deze week is de eerste uit.

De nieuwe reeks is Marvel Now! dus dat wordt nog even wachten. En HC's waarschijnlijk voor mij. :)

Link naar reactie

X-men Blank Generation graag gelezen. Ze zouden Wood een lang contract moeten geven op X-titels, Claremont-lang :).

Het deed deugd om de Lopez broertjes nog eens aan het werk te zien. Boschi echter, mogen ze van mij opsluiten en de sleutel wegsmijten. Hij zorgde ervoor dat ik de twee laatste comics niet zo goed vond :(

Link naar reactie

X-men Blank Generation graag gelezen. Ze zouden Wood een lang contract moeten geven op X-titels, Claremont-lang :).

Het deed deugd om de Lopez broertjes nog eens aan het werk te zien. Boschi echter, mogen ze van mij opsluiten en de sleutel wegsmijten. Hij zorgde ervoor dat ik de twee laatste comics niet zo goed vond :(

 

En dan mogen ze ook nog eens uitleggen waar de laatste 2, met Lopez dan naartoe zijn? Ik mag hopen dat die misschien als een soortement proloog voor zijn nieuwe reeks dienen en dus in de eerste bundel daarvan verschijnen, maar ik vrees dat ze simpelweg vooraan de allerlaatste nummers van die reeks (niet door Wood) zullen gepietst worden, waarvan ik begreep dat het pure stopgap filler is.

Link naar reactie

Tiens, ja, er zijn nog slechts twee nummers van Wood en Lopez bros.

Ik dacht dat er nog materiaal genoeg was voor een volledige Wood bundel. Iemand zei me dat er twee zouden verschijnen. Maar hij doelde dan waarschijnlijk op deze en Wolverine and the X-men.

Damn, was dat nu zo moeilijk om alle acht in 1 bundel te steken ? :(

 

Link naar reactie

Tiens, ja, er zijn nog slechts twee nummers van Wood en Lopez bros.

Ik dacht dat er nog materiaal genoeg was voor een volledige Wood bundel. Iemand zei me dat er twee zouden verschijnen. Maar hij doelde dan waarschijnlijk op deze en Wolverine and the X-men.

Damn, was dat nu zo moeilijk om alle acht in 1 bundel te steken ? :(

 

Dat vroeg ik mij ook af; 'k Vrees dat ze laffe trucen gaan toepassen en je 'verplichten' tot het aanschaffen van een otherwise filler bundel.

Link naar reactie

Leuk voor op de kast ofzo want om te lezen is dat toch zo onpraktisch als iets?

 

Zo'n boek consumeer je door gebruik te maken van een deftige boeken staander, wat dan puur genieten is.

En als je er eentje gebruikt naar het model van Jefferson, kun je er zelfs gelijktijdig enkele naslagwerken naast nemen.

 

vc22.jpg

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...