Ga naar inhoud

X-Men, Wolverine & Andere Mutanten


niemand

Recommended Posts

3 hours ago, Joe Dredd said:

Lees maar gewoon je oude uitgaves.

Het nieuwe is om te huilen, marvel is ten onder gegaan in deze woke cultuur gekte.

 

 

Als dit je commentaar is, begrijp je weinig van X-Men. Die serie is sinds het begin een aanklacht tegen racisme en discriminatie. Veel "woker" wordt het niet.

 

Dat gezegd hebbend, heb ik X-Men de laatste jaren niet gevolgd. Mijn hart ligt in de jaren tachtig, met Claremont en Cockrum aan het roer. 

Link naar reactie
26 minuten geleden, Timothy van Damme zei:

 

Als dit je commentaar is, begrijp je weinig van X-Men. Die serie is sinds het begin een aanklacht tegen racisme en discriminatie. Veel "woker" wordt het niet.

 

Dat gezegd hebbend, heb ik X-Men de laatste jaren niet gevolgd. Mijn hart ligt in de jaren tachtig, met Claremont en Cockrum aan het roer. 

Ik begrijp de x men beter dan je denkt.

Ik lees ze ook al vanaf de begin jaren 80 en het zijn top comics qua verhalen en tekeningen en tekenaars.

Maar vanaf 2015 zakte het niveau zo erg , slechte tekeningen en een boodschap promoten ala deze tijd.

Een boodschap zat er altijd wel in maar wel zo dat het verhaal er niet onder lijd.

Jammer maar het zal nooit worden wat het was.

Byrne , Paul Smith  , silverstri allemaal top tekenaars toen.

Dat zijn we dus wel samen eens.

Link naar reactie

 

2 uren geleden, darthfrysk zei:

Van de laatste jaren? 

Enkel  House of X Power of X (de originele verhaal is in een omnibus en Dark Dragon Books heeft hem vertaald) 

maar Marvel moest her weer uitmelken..

 

 

Die heb ik nog gekocht, maar daarna ben ik het wat uit het oog verloren. 

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
On 7/9/2023 at 4:01 PM, darthfrysk said:

 

Marvel kwam na HoX/PoX meteen met 8+(!) spinoffs 🤐 helpt de kwaliteit natuurlik niet 

heb het een jaar (12 issues) volgehouden...  nu volg ikde storylines via youtube 

Aan de hand van de 'digitale reviewexemplaren' die ik elke week binnenkrijg heb ik de indruk dat het nogal los aaneenhangt op het moment. Veel gericht op pre-school en tieners met ondermaats artwork. De continuïteit lijkt me ook een aantal keren te veel dooreengeschud te zijn. het zou beter zijn denk ik eens echt te reboot te doen naar onze tijd toe, zonder te vervalen in 5-jaarlijkes Final, more final, exceedingly final en andere crisises zoals bij de Concullega's met de Trinity.

 

 

 

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
On 7/10/2023 at 4:44 PM, Ambreville said:

die ik elke week binnenkrijg heb ik de indruk dat het nogal los aaneenhangt op het moment.

nou... alles lijkt zich op te hopen rond dat eiland Krakoa. Dat is de rode draad.

Dan heb je de FCBD 2023 met daarin het "ontvoeren" van Captain Krakoa, of in ieder geval zijn pak.

 

En dat leidt allemaal naar een event genaamd "Hellfire Gala" waarin het nogal een climax der climaxen wordt.

Nooit gedacht dat Marvel zó hard uit zou halen. Ik weet nog niet goed wat ik er van moet denken, eerlijk gezegd.

 

Spoilers als je hierop klikt (alle artikelen op Bleeding Cool met deze hashtag, geven een goed visueel beeld weer van dit event)

https://bleedingcool.com/tag/hellfire-gala/

 

 

image.png.be3d8a3a06a68898250af7b1fdaa92d5.png

 

Waar het ooit begon met het showcasen van alle prachtige kostuums

https://www.cbr.com/xmen-hellfire-gala-2023-best-stylish-costumes/

 

 

Quote

"Hellfire Gala" is a comic book storyline published by Marvel Comics through the X-Men related title. It is the first storyline featured in the "Reign of X" relaunch after the "X of Swords" storyline.[1] It is a twelve-chapter storyline. Krakoa opens its gates to non-mutants to celebrate mutant culture at an evening party. The gala unveiled the new team of X-Men and showcased the terraforming of Mars into Planet Arrako.

https://en.wikipedia.org/wiki/Hellfire_Gala

 

.... elke klik/url is een spoiler.

 

Suffice to say, dat het nogal een drama wordt.

 

image.thumb.png.e4bbe995400f8f66ec2aec7d34f08964.png

 

 

 

 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • 2 months later...
  • 4 months later...

Die Nederlandse vertaling blijft toch wat vreemd  als je de Engelse/amerikaanse taal wel redelijk vlot weg kan lezen. Het komt soms wat “knullig” over.

Dit zeker geen verwijt aan de vertaler…

image.jpg

Let’s get together and feel alright. 
de associale associator! 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...