Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
niemand

X-Men, Wolverine & Andere Mutanten

Recommended Posts

Ook All New X-men Enivitable vol. 1: Ghosts of Cyclops en vol. 2: Apocalpypse Wars  heb ik zeer graag gelezen. Goeie, ouderwetse fun met enkele weerhaken. Ik heb hier heel veel plezier aan beleefd. Ik wist al wel dat Hopeless een goed scenarist was, maar ik vreesde toch een beetje voor deze titel. Ik heb de time displaced X-men altijd een beetje te veel van het goede gevonden. Maar dat heeft me er nooit van weerhouden om hun verhalen met veel plezier te lezen. En X-23 is hun leider. Dat is ook een pluspunt. Zelfs de tekeningen van Bagley vond ik goed. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Zelfs de tekeningen van Bagley vond ik goed. 

:e010: Ik wist niet dat dat zelfs mogelijk was. Het ligt puur aan hem dat ik nooit verder ben geraakt dan de eerste story-arc bij Ultimate Spiderman.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Deze keer zijn de tekeningen goed geïnkt. Misschien ligt het daar aan ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Charles Soule, nog niks van gelezen maar Marvel lijkt precies wel vertrouwen in hem te hebben.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik heb nog niks slechts gelezen van hem. Ja, ok, Death of Wolverine was iets minder, maar dat was dan ook een opdracht (meer dan zijn andere reeksen). 
Nu ja, veel las ik er ook nog niet van ;) 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik vind de nieuwe reeks met de jongere versies op niet veel trekken. X-men Blue is dat, het vervolg op All New X-men. ANX van Bendis en later Hopeless vond ik wel goed. Maar deze nieuwe... meh. 

X-men Gold, begon goed, maar daarna... 
Ik stop met X. Heb me er heel lang erg mee geamuseerd, maar dat is nu echt wel over. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Die heeft zich ook serieus afgereageerd, hoewel ik zijn irritatie soms wel kan begrijpen. Hickman zijn set up is ambitieus, maar ik kan niet zeggen dat alle plotwendingen me even goed bevallen.

In ieder geval, artikel niet lezen als je SPOILERS wil vermijden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 uren geleden, mojo zei:

Hickman zijn set up is ambitieus, maar ik kan niet zeggen dat alle plotwendingen me even goed bevallen.

Het spel is net op de wagen. Geef hem de tijd. 

Als je over 2 maanden hetzelfde kunt zeggen dan word het een ander verhaal. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik volg momenteel de hoofdreeks X-men in single issues. Die schrijft hij zelf, maar van de eerste twee delen was ik niet echt onder de indruk. Voorlopig blijf ik het nog even volgen, maar sowieso niet alle reeksen. Hoogstens een tpb hier en daar. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

De eerste twee delen waren inderdaad minder. X-Force en The Marauders zijn prima. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...