Ga naar inhoud

Homepage Johan Van Ransbeeck


Johan

Recommended Posts

Domme, ik heb net mijn enorme leesachterstand weggewerkt (en verhuisd), en dan wou ik er opnieuw invliegen vanaf maart, maar dan werd de één achter het andere stripevenement geannuleerd en (soms) verplaatst. :wacko: 

Ik wou gaan naar signeersessie Ronse, Geraardsbergen, signeersessie Heverlee, Brugge, Tournai, Aarschot, Oudenaarde, Eindhoven, Hanret, Haarlem, Leopoldsburg, Erlangen,...

Gepland maar helaas....:e001:

Link naar reactie
33 minuten geleden, Johan zei:

Domme, ik heb net mijn enorme leesachterstand weggewerkt (en verhuisd), en dan wou ik er opnieuw invliegen vanaf maart, maar dan werd de één achter het andere stripevenement geannuleerd en (soms) verplaatst. :wacko: 

Ik wou gaan naar signeersessie Ronse, Geraardsbergen, signeersessie Heverlee, Brugge, Tournai, Aarschot, Oudenaarde, Eindhoven, Hanret, Haarlem, Leopoldsburg, Erlangen,...

Gepland maar helaas....:e001:

Het is zo erg dat ik al serieus aan het overwegen ben om naar BD Plage te Sète te gaan.

 

 

 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Ik heb het deze keer niet te ver gezocht...in mijn eigen gemeente Merchtem.  Didier Bekaert ken ik al héél lang : eerst via een avondcursus computer (desktop publishing ??) en daarna zag ik de stripverzamelaar weer op verschillende beurzen in Vlaanderen en Nederland.  Normaal schildert hij portretten, maar voor mij wou hij een tekening maken...

TBEKAERTDIDIER01.JPG

Link naar reactie

Voor het Pieter Breugel-jaar gaf de stripbeurs Gooik vorig jaar het album van Jef Nys "De wondere jeugd van Pieter Breugel" terug uit.

Nu ingekleurd door Ivan Adriaenssens.  Ik heb toen andere albums aangekocht : Oorlog in Waregem en De avonturen van het huren.  Maar het boek (met voorinschrijvingen) niet meer (eerlijk gezegd, ik had geen geld genoeg bij), maar nu dus wel.

TADRIAENSSENSIVAN18.JPG

Link naar reactie
12 uren geleden, Johan zei:

Feitelijk had ik hem op een foto gezien van een tekenshop van Ingrid De Vuyst.  Dus ik dacht dan onmiddellijk "hé, die gast kan tekenen"...en ik werd niet ontgoocheld door mijn kameraad Ives Brabant 

TBRABANTIVES01.JPG

Vind het wel knap gedaan voor Iemand die gewoon iets gemaakt heeft voor een vriend ,die is er blij mee , vind het een rare opmerking ,die oogt raar .
 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...