Ga naar inhoud

Homepage Johan Van Ransbeeck


Johan

Recommended Posts

En plots zijn mijn recente tekening-reserves opgebruikt. 

Tja de zoektocht gebeurt niet altijd zoals gepland : sommige tekenaars hebben thuis geen albums, sommige tekenaars hebben wel albums, maar die heb ik vroeger al aangeschaft, soms zijn er datelines te halen en er was er zelfs ééntje bij, waar ik het niet vriendelijk genoeg vroeg,…

Er zijn nu al 95 tekenaars gepasseerd, bedankt daarvoor, en misschien volgt er wat nog lekkers in de toekomst…

Link naar reactie
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Laat ik al dromen dat de stripbeurzen binnenkort terug doorgaan...Ik vrees dat ik dan iedereen wil terugzien en te weinig tijd zal overhebben...  Daarom ben ik al heel tevreden dat ik al een tekening heb van John Heijnk in het eerste deel van Willem van Oranje (Arboris)

THEIJINKJOHN08.JPG

Link naar reactie
  • 4 weeks later...

Het nieuwe leesdikke album van Aimée De Jongh "Dagen van zand" met plezier ontvangen en dan zie ik nu pas de reclame op de Nederlandse TV...  "Deze stripmaakster is in Nederlnd nauwelijks bekend, maar in het buitenland breekt ze door" is de reclame...Awel bij mij in België zeker...

TDEJONGHAIMEE07.JPG

Link naar reactie

Toen was het tijd om De Geuzen tot leven te brengen. Begin maart 2021 is de Standaard uitgeverij begonnen om deze reeks als 10 hardcovers opnieuw uit te brengen.  Toen ik hoorde dat Eugeen Goossens geen/minder stripbeurzen meer zou doen, heb ik nog vlug deze tekening aangeschaft.

TGOOSSENSEUGEEN10.JPG

Link naar reactie
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Sinds corona waren er geen stripbeurzen meer en daarom had ik beslist om enkel mijn nieuwe aanwinsten van Vlamingen/Nederlanders hier te vertonen.   Het zijn er toch 110 geworden...bedankt.

Ik hoop in de toekomst terug enkele affiches te kunnen vertonen van festivals waar ik terug naartoe kan gaan.

download (7).jpg

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...