Ga naar inhoud

Homepage Johan Van Ransbeeck


Johan

Recommended Posts

De namen van Devilcreator (voor comicsliefhebbers) 

      Adams Neil

      Brown Rick

      Duursema Jan

      Eastman Kevin

      Fernandez Toni

      Haskett Dan

      Hebb Matt

      Ramos Rodney

      Schoonover Brent

      Slattery Jack

      Timony Bobby

      Zimelman Phil

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

In Leopoldsburg ben ik vooral gegaan voor Filip Andronik en Senad Mavric.  Hierbij heb ik iets aangeschaft van de mannen uit Bosnië en Herzegovina (hierbij doet Filip de potloodschetsen en werkt Senad uit in inkt).

 

Ook Kristof Fagard en zijn vrouw gezien (hij kwam vroeger zelden buiten).  Ik had ook graag Bart Proost gezien maar die was niet aanwezig door familiale omstandigheden, Patrick Cornelis was wel aanwezig, maar was dan mijn bestelling vergeten...

 

TANDRONIKFILIP02.JPG

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

In Rijswijk maar de helft van de namen gevonden die ik al aangeduid heb...ik heb er dan maar anderen gedaan 😻.

 

En gelukkig kwam ik Martin Van Meenen tegen.  Die had voor mij allerlei  tekeningen gescoord in Kampen van Peter Stokking, Heina Dokter, Kay "Justfang" De Vries en Daan Landwehr.

 

Ik denk dat ik in de week weer mooi kan scannen...

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

2021 is weer voorbij, dus tijd om alles eens op een rijtje te zetten  Het was weer een onvoorspelbaar jaar, met minder beurzen gepland dan vroeger : 3 in Vlaanderen (Aalst, Wilrijk, Leopoldsburg) + 2 signeersessies (Temse, Ronse), 1 in Nederland (Rijswijk) + 1 in Frankrijk (Valenciennes). 

 

Algemeen zitten mijn striponkosten in dezelfde grootorde.  Ik had wel voorgenomen 100 tekenaars, die ik nog niet had, te doen…het zijn er 102 tekenaars geworden. 

 

De verhouding boeken/andere kosten is 50%,  ietsje meer dan normaal.  Wat wel opviel is dat ik “maar” 158 boeken heb bijgekregen.  De prijs was wel hetzelfde, maar ik heb nu dus duurdere exemplaren aangeschaft.

Nyear269720348_1998112520369133_4780335128986745245_n.jpg

Link naar reactie

Hallo,

                  Het was een mooie zondagnamiddag in 1985...
                  Het was bijna Kerstmis in de sporthal van Opwijk...
                  Enkele tekenaars waren uitgenodigd : Kamagurka, Weyland, Van Ron Riet,...
                  En na enkele tekeningen was ik al voorgoed verkocht...
                  Mijn nieuwe verzameling werd toen geboren...

 

van de openingspagina van zijn site geript ;)

 

Link naar reactie

Eindelijk weer een "ouderwetse" beurs.  Jessica Raes had haar album Mag de Mug en drie stagiairs : Femke Delaere, Gorik Van Buel en Hannelore Verspeelt mee, Bart Proost had "oudere" albums "Waar is mijn huisje" en "MS, wat is er mis ?", bij Arcadia het album De Rochesters van Philippe Wurm gaan halen, bij Ingrid De Vuyst het artbook en het album over bokser Cyriel Delannoit, bij Patrick Cornelis Waldin 3 en de harde kaft van Wardane, bij Yasmine Stalpaert het Bachelorproef-boekje De laatste opera, Luk Martens had het eerste deel van Deeria mee, bij verzamelaar Sam vond ik de 8 reclamestrips van De Morgen en ook een geplande tekening kunnen aanschaffen bij Eric De Rop. 

En ja ook nog een tekening van Art Grafunkel gescoord...

TDEVUYSTINGRID11.JPG

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Dat was lang geleden...zaterdag terug eens een stripbeurs met veel tekenaars meegemaakt, nu in het ver verwijderde Zwolle. 

Lang geleden dat de organisatie nog eens komen vragen is aan de tekenaars "om af te ronden" 😇.

 

Ik ging er voor tekenaars die ik nog niet gezien heb.  Maar één uitzondering gemaakt : Wouter Goudswaard met zijn album "Het grote tos mysterie" ... het was dan ook een deugddoend weerzien.

 

En tekeningen (hou u vast) van Bibi Anker, Isa Boorsma, Charelle Bosma, Mike De Bruin, Kay De Vries, Valentijn De Wagt, Fijne Pellicaan, Nik Heemskerk, Vincent Kings, Jolein Kirpestein, Sanne Rose Knijpstra, Gijs Kreutzkamp, Anastasia Krylova,Tim Laynae, Leeminairum, Helene Lespagnard, Roxanne Lucker, Ethanie Martina, Charlotte Muniken, Charlotte Pasveer, Mina Rassouli, Bryan Rijkeboer, Alessa Rikken, Suze Scholten, Esmeralda Snaphaan, Floor Van Den Brink, Corné Van Estrik, Essa Van Geffen, Danique Van Polen, Tanne Van Woensel, Janine Veenstra, Wommel, Aiden Yoon en Ana Yserd.

Link naar reactie
17 minuten geleden, Johan zei:

Dat was lang geleden...zaterdag terug eens een stripbeurs met veel tekenaars meegemaakt, nu in het ver verwijderde Zwolle. 

Lang geleden dat de organisatie nog eens komen vragen is aan de tekenaars "om af te ronden" 😇.

 

Ik ging er voor tekenaars die ik nog niet gezien heb.  Maar één uitzondering gemaakt : Wouter Goudswaard met zijn album "Het grote tos mysterie" ... het was dan ook een deugddoend weerzien.

 

En tekeningen (hou u vast) van Bibi Anker, Isa Boorsma, Charelle Bosma, Mike De Bruin, Kay De Vries, Valentijn De Wagt, Fijne Pellicaan, Nik Heemskerk, Vincent Kings, Jolein Kirpestein, Sanne Rose Knijpstra, Gijs Kreutzkamp, Anastasia Krylova,Tim Laynae, Leeminairum, Hélène Lespagnard, Roxanne Lucker, Ethanie Martina, Charlotte Muniken, Charlotte Pasveer, Mina Rassouli, Bryan Rijkeboer, Alessa Rikken, Suze Scholten, Esmeralda Snaphaan, Floor Van Den Brink, Corné Van Estrik, Essa Van Geffen, Danique Van Polen, Tanne Van Woensel, Janine Veenstra, Wommel, Aiden Yoon en Ana Yserd.

Als ik het aantal tekenaars bekijk, dan is dit een wel erg grote lijst, zeer fraai

Stonden er geen andere mensen te wachten?

Ik zou haast zeggen dat je de enige bezoeker hebt moeten zijn :)

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...