Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Johan

Homepage Johan Van Ransbeeck

Recommended Posts

47 minuten geleden, Waakwater zei:

Ik vind dat geen 100 euro waard. 

Het toont alleen aan hoe subjectief en waardeloos een catawiki catalogus als er niet genoeg data achter zit.

De beurseditie was perfect en hoe een beurseditie hoort te zijn. Geen flauw wikkeltje uit de printer, maar een echt nieuw exemplaar dat ook nog eens tussen de andere strips van de reeks past. Een dikke pluim voor het team van Daedalus en Leopoldsburg. 

Een niet-gesigneerde exemplaar zal wel uniek zijn. Ik meen dat Maza ze ongeveer allemaal gedaan heeft.

Btw. De broodjes waren lekker. Ook een les voor de nederlandse beurzen ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
3 uren geleden, Tweetie zei:

Sommige mensen hebben nog energie als ze van de beurs terugkomen en maken meteen een posting. 

Ik niet, ik ben gisteren toen ik eindelijk thuiskwam in bed gekropen. 

Ik heb op tv ook het einde van Flikken Maastricht moeten herzien, want ik was in slaap gevallen....

Deel dit bericht

Link naar bericht
12 uren geleden, Ambreville zei:

De beurseditie was perfect en hoe een beurseditie hoort te zijn. Geen flauw wikkeltje uit de printer, maar een echt nieuw exemplaar dat ook nog eens tussen de andere strips van de reeks past. Een dikke pluim voor het team van Daedalus en Leopoldsburg. 

Een niet-gesigneerde exemplaar zal wel uniek zijn. Ik meen dat Maza ze ongeveer allemaal gedaan heeft.

In de catalogus staan ze nu bij de verzamelingen 1x in Nieuwstaat en 1 x in Goede staat. Ik neem dat dat ene exemplaar in goede staat na slechts één alleen maar beschadigd kan zijn doordat er een dedi is gezet. 

12 uren geleden, Ambreville zei:

Btw. De broodjes waren lekker. Ook een les voor de nederlandse beurzen ;)

Dat wel, maar de kantine ging pas open na sluitingstijd. De dedijagers en anderen konden dus pas later koffie krijgen. En dat was weer beter geregeld in Nederland. 😉 En bovendien, als je daar honger hebt kun je altijd nog op zoek naar een supermarkt in de buurt.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ondanks de hitte zaterdag toch naar Frankrijk vertrokken.  Omdat ik meereed met Pierre en hij 's avonds een herdenkings-mis voor zijn ouders had, was er maar een blitz-bezoek gepland.

Ik had er nl. maar twee nieuwe aangeduid (Jean-Luc Deglin en Fred Neidhart), en we hebben die kunnen doen.   Bovendien als bonus nog een zestal tekenaars/tekenaressen voor de tweede keer.

Binnen in de zaal was het nog redelijk koel, maar eens buiten en in de auto....

2019AnzinSaintAubin.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...