Ga naar inhoud

Wie Stapte Er Al Mee Over?


Jason Fly

Recommended Posts

Hello, young lovers. Ik ben hier ook geland onder dezelfde naam en dezelfde avatar. Is best wel grappig om tijdens zo'n overstap de één na de ander op het nieuwe forum te zien verschijnen. 'k Heb precies een déjà-vu want het lijkt een beetje op de collectieve overstap van het forum van "De Poort" naar het forum van "Bonte" destijds.

Maar, allez, we hebben toch weer een plaatsje op het grote www.

a thing of beauty is a joy forever (John Keats 1795-1821)

Link naar reactie

Tijdens De stripdagen in Gorinchem verschijnt mijn 'nieuwe' album Trix deel 1. (Zie ook mijn prachtige nieuwe avatar.) Ter ere van dit heugelijke feit organiseer ik speciaal voor Repers een meet and greet-sessie.

 

(Dit laatste onder voorbehoud; eerst even checken of de toiletten daar wel voldoende ruimte voor bieden.)

 

Daarnaast wil ik graag even melden dat ik op dit forum vooral koppensnel, en slechts af en toe een topic aanklik om te kijken of het misschien over mij gaat.

 

Doe ik eigenlijk ook: alleen koppensnellen of het Mars Gremmen behaagt iets te posten hier op de Reep. <_<

 

Btw: count me in voor de meet and greet op de toiletgroep in Gorinchem B)

Link naar reactie

En de eerste berichten zijn al verwijderd, dat heeft niet lang geduurd. :huh:

 

Voor alle duidelijkheid; mijn (verwijderde) spam-berichtje was een lollig bedoelde reactie op Olsimars berichtje:

 

Ik denk dat ie in zijn eerste post zijn 'nieuwe'album Trix gaat aankondigen met de mededeling dat hij in Gorinchem een speciale meet and greet sessie organiseert speciaal voor Repers :P

 

------> :) !

BLOGTWITTER • FACEBOOK

Link naar reactie

Waarom zo'n Trix boekje in de SSZ kopen wanneer je op een stripbeurs een dergelijke uitgave kan laten signeren door Mars Gremmen. Een geweldige belevenis, Gremmen weet steeds zijn vele fans met mooie tekeningen te verbazen. Vooral wanneer hij naast zijn eeuwige rivaal G. Leever plaatsneemt is geen dedi wens hem te veel ! Olsimar en ik zijn van de partij in Gorinchemcum en wellicht een heel leger van repers ! Ik reken dan toch wel een beetje op Johan, Imajica, Lecram en Sneraul

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...