Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Gilles

Nutteloze Mededeling Van De Dag

Recommended Posts

Mijn nichtje van 4,5 vroeg of ik wat mopjes kon vertellen. Dat deed ik. De seksuele liet ik achterwege, alleen de echt grappige.. maar ze vond geen enkele grappig. Ze lachte zelfs niet. Ze staarde gewoon alsof ze wilde zeggen: waar is de grap?

Dus ik vroeg of zij er kon vertellen. 

Ze vertelde er twee. Ik snapte ze niet. Het was zelfs niet echt een verhaal.. gewoon zinnen achtereen en als einde: en toen liet ze twee poertjes!

Ik heb natuurlijk niet gelachen. 

Kinderen moeten leren dat ze geen goden zijn. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik ben het niet eens met je analyse (ook dit is een nutteloze mededeling) maar vrees verder dat we nog niet aan de nief patatten zijn. Ik denk dat het nu pas écht gaat beginnen.

Pass the popcorn please!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Deze morgen werd er op de trein nog altijd even hard gezaagd en geklaagd over dezelfde dingen als vorige week. Ik zie geen verbetering.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik doe er alles aan om constructief mee te werken in het goedvinden. Laat dat vooral duidelijk zijn. Maar ik had het graag wat scherper uitgedrukt gezien.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Daarnet een gezelligaard een paar rake trappen en een muilpeer in het gezicht verkocht. Kwam die niet doodleuk zeiken tegen mijn zijgevel van mijn huis. Mijnheer had een ferm stuk in zijn kraag, een walm van sterkedrank kwam me tegemoet toen ik hem vroeg of hij wel wist wat hij aan het doen was...

Deel dit bericht

Link naar bericht

Opgeruimd, netjes...

De bibliotheek begint vorm te krijgen. Eén van deze dagen ga ik proberen een foto te nemen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Volledig mee eens. De mensen die erop leven daarentegen... Mwoh... Is dat echt nodig? Ik bedoel maar, sommige problemen zouden zichzelf oplossen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Philippe Moureaux is overleden.

En ergens ben ik blij dat de dood van deze opportunistische, gepamperde, ruggegraatloze slapjanus minder aandacht krijgt dan die van Jean-Pierre Van Rossem, een kleurrijke zwendelaar.

Slaap zacht. Met je heengaan heb je tenminste een paar copywriters gelukkig gemaakt. Was je toch niet helemaal nutteloos.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen