Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Gilles

Nutteloze Mededeling Van De Dag

Recommended Posts

10 uren geleden, Yncke zei:

Tof gevonden voor zo'n limited edition.

Ah, best wel eigenlijk. Ik zag ook pas achteraf dat dit ook iets met Pink Ribbon te maken had. (viel niet meteen op)  En wie kan daar nu tegen zijn? 

Maar ik vond het gegeven om in deze gender-neutrale tijden op deze manier plots van LEO een man te maken door een LEA te creëren instant-grappig.  Ik zag ineens online protest voor mijn ogen.  Voor mij was LEO geslachtsloos. :) 

Ik wil hem wel eens proeven.  Haar.  Haar eens proeven?  Het.  Ik wil het eens proeven. #indewar

Deel dit bericht

Link naar bericht
On 4/30/2019 at 2:02 AM, esteban² said:

Ik moest twee keer kijken in de Colruyt ... Dit bestaat plots !  It's real.

LEA.thumb.jpg.b713ff561cc1ccac5d28977f5c084603.jpg

Als je komt, roep je Leeaaa? What? Je kan 't maar weten, dacht ik zo.

Na trump en brexit dit ook nog?

Is 34 de normale leeftijd om weltschmerz te voelen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 uren geleden, mig el pig zei:

Na trump en brexit dit ook nog?

Is 34 de normale leeftijd om weltschmerz te voelen?

Ja, maar het gaat ook wel weer over. BTDTBTT.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 30/4/2019 om 02:02, esteban² zei:

In Japan brengt Nestlé deze wafeltjes op de markt als Kit Kat. Ondertussen hebben ze ginder al zo'n 300 variëteiten op de markt gebracht, dikwijls limited editions of seizoensgebonden smaken. Ik ben er gek van.

Zaten dit jaar in mijn valies terug naar huis: groene thee (neem ik altijd mee), sakura saké, dark cacao en raspberry. De zakjes met ramune- en azukismaak waren al op voor we bij het vliegtuig waren :)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Stuvio/The Alderwood heeft een nieuwe nickname.

Deel dit bericht

Link naar bericht
6 uren geleden, Tanuki zei:

In Japan brengt Nestlé deze wafeltjes op de markt als Kit Kat. Ondertussen hebben ze ginder al zo'n 300 variëteiten op de markt gebracht, dikwijls limited editions of seizoensgebonden smaken. Ik ben er gek van.

Zaten dit jaar in mijn valies terug naar huis: groene thee (neem ik altijd mee), sakura saké, dark cacao en raspberry. De zakjes met ramune- en azukismaak waren al op voor we bij het vliegtuig waren :)

Herkenbaar. 300? Kijk, daar zou ik dus alles van willen proeven, want zo ben ik wel. :) Nieuwe smaken en limited editions, ik ben fan.  Vroeger, op vakantie in het buitenland, ging ik ook altijd op zoek naar onbekende smaken in de lokale winkels.  Ook wat frisdrank of chips betreft, bijvoorbeeld. En wanneer we daar dan uit eten gaan, is dat eigenlijk niet anders.  Nu mag ik dat allemaal niet meer eten en drinken, of toch liefst zo weinig mogelijk, maar in de afgelopen maand zijn er zo'n 4 nieuwe dingen uitgekomen, waaronder LEA, en het kriebelt enorm om het in mijn kar te leggen. Héhé.  Dat is toch één van mijn kleine plezierkes.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Mijn facebook-profiel werd buiten gebruik gesteld. Momenteel wordt mijn data verzameld in een bestand dat ik kan downloaden.
Jammer dat fb het wisselen van IP-adressen ook kan weerstaan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 30/4/2019 om 02:02, esteban² zei:

Als je komt, roep je Leeaaa? What? Je kan 't maar weten, dacht ik zo.

Hmm.... dan toch maar....

2rfypv5.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik gisteren; "Goed, ik heb het even moeten trekken op brood, Poolse mayonaise, tomaten en eieren maar het zit goed met de centen en met wat geluk kan ik dit najaar KameraadVWS gaan bezoeken in Berlijn zonder geldzorgen."

Ik vandaag, na de factuur van de advocaat te hebben betaald; "Hoe zou je "Poolse mayonaise" in het Duits zeggen?"

Deel dit bericht

Link naar bericht

Met alle kandidaat-premiers beginnen de komende verkiezingen te lijken op Games of Thrones maar dan met personages uit "Keeping Up Appearances".

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik zag een postzegel met een pruim op, en moest meteen aan iets anders denken. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...