Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Gilles

Nutteloze Mededeling Van De Dag

Recommended Posts

Er is inderdaad op gebied van pils wel wat meer en beter dan Jupiler. Nederlandse en Duitse pils moeten zeker niet onderdoen. En dan zijn er nog zaken zoals Maes, Vedett, etc...

Deel dit bericht

Link naar bericht
21 minutes ago, Spawn999 said:

Misschien een sulfietallergie? Probeer eens Duits bier, daar mag het niet inzitten.

Klinkt aannemelijk en inderdaad, (goed) Duits bier is geen enkel probleem maar dan vraag ik me wel af waarom wijn dan weer wel gaat.

Deel dit bericht

Link naar bericht
33 minuten geleden, IvoVWS zei:

Klinkt aannemelijk en inderdaad, (goed) Duits bier is geen enkel probleem maar dan vraag ik me wel af waarom wijn dan weer wel gaat.

Ik verdraag totaal geen witte wijn. Dat is direct kotsen. Schuimwijn kan wel, al vind ik het niet lekker en rode wijn drink ik per hectoliter. 

Bier verdraag ik ook niet, maar Hoegaarden kan weer wel. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
3 uren geleden, Kameraad Mauser zei:

Er is inderdaad op gebied van pils wel wat meer en beter dan Jupiler. Nederlandse en Duitse pils moeten zeker niet onderdoen. En dan zijn er nog zaken zoals Maes, Vedett, etc...

De vraag is natuurlijk of je per se pils wil. In de lagers is er veel meer keus. Om toch bij de pilsners te blijven:

Belgisch (zoek de ongefilterde versie):

Belgisch.thumb.png.9cfb46e0f0a275039ef489c157be2ab6.png

Duits:

Duits.thumb.jpg.2e34d8e257e0dd231cbcd982639a9e07.jpg

Nederlands:

Nederlands.thumb.jpg.5466f8fb4b3b2ad79369f7e039ddddcf.jpg

(met de woorden van Pim F.: 'At your service!')

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ja, als de keuzemogelijkheden ook andere lagers, speciale bieren enz... bevatten, dan blijf ik niet bij pilsjes.

Deel dit bericht

Link naar bericht
3 hours ago, Waakwater said:

Ik verdraag totaal geen witte wijn. Dat is direct kotsen. Schuimwijn kan wel, al vind ik het niet lekker en rode wijn drink ik per hectoliter. 

Bier verdraag ik ook niet, maar Hoegaarden kan weer wel. 

Hier ook rode wijn. Zelfs bij visgerechten moet ik geen witte wijn. Schuimwijn is ook uit den boze.

Deel dit bericht

Link naar bericht
53 minuten geleden, Kameraad Mauser zei:

Schuimwijn is ook uit den boze.

Een correcte champagne mag er toch zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 hour ago, Waldorf said:

Een correcte champagne mag er toch zijn.

Allez dan. Omdat gij het zijt.  Maar voor mij hoeft ook champagne niet. Enfin, elk drinkt natuurlijk wat hij wil, uiteraard.  Maar witte wijn en de meeste sterkedranken, daar pas ik voor.

Geen likeur, cocktails en zo van dat fancy hipstergestook.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik stond net in een Carrefour Express. Voor me was een man, ik schatte hem tussen de 45 en de 50, die een pakje snoep gekocht had. Nog voor de caissière kon afrekenen leunt hij wat over de toog en fluistert en ook een pakje condooms alstublieft maar de Carrefour verkocht geen condooms en verwees hem door naar een apotheker. Op het gezicht van de man kon je duidelijk aflezen dat hij er heel erg tegenop zag om zijn vraag te herhalen in een andere winkel. Wie weet hoe lang had hij moed opgestapeld om eindelijk nog eens te kunnen neuken..

Deel dit bericht

Link naar bericht

In Delhaize liggen de condooms gewoon bij de verzorgingsproducten.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik kocht vanavond Frosties van Kellogg’s om morgen als ontbijt te eten. Dat is zo lang geleden dat ik er nu al zin in heb

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 12/9/2019 om 17:09, Waldorf zei:

Misschien maak ik dit najaar mijn come-back als reper.

Zijn de kinderen uit de luiers?

Deel dit bericht

Link naar bericht
16 minuten geleden, Waakwater zei:

Zijn de kinderen uit de luiers?

Ze zijn 12 en 15. :blink:

Deel dit bericht

Link naar bericht
9 uren geleden, IvoVWS zei:

Sla en pompoen zijn geen groenten maar decoratie.

Bovendien is pompoen eerder een fruitsoort dan een groente.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Voor me stond net een man op z'n gsm te kijken. Ik keek even mee. Hij staarde naar een voetbalwedstrijd tussen PSG en Real Madrid. In de titel stond al aangekondigd dat de score 3 - 0 was. Het filmpje bundelde de doel- en hoogtepunten. Hij was werkelijk gebiologeerd. Ik zag alleen hele wijde shots van mannetjes die rondliepen en soms eens een close-up van iemands achterhoofd, mannen die elkaar aanraken, elkaar het shirt van't lijf wilden trekken of close-ups van geëmotioneerde mannen. Ik besliste dat voetbal een sport voor homo's is. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Soms mis ik Ivan Sonck. Dan deed hij in het journaal verslag van een atletiek-manifestatie, zijn persoonlijke liefde. Zijn hele hart en ziel lag in de beschrijving en evaluatie van wat lopers, ver-, hoog- en hinkstapspringers gepresteerd hadden. En daarna moest hij met onverholen minachting nog wat voetbaluitslagen voorlezen. Heerlijk was dat. Je voelde dat hij dat hele voetbalgebeuren nog lager inschatte dan moddercatch voor obese grootmoeders. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Sommige mensen kijken scheel van de honger, maar ik van vermoeidheid. Het gebeurt niet zelden dat ik tijdens een overleg of vergadering echt zit te vechten tegen mijn schele ogen. Zeer vervelend. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...