Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Gilles

Nutteloze Mededeling Van De Dag

Recommended Posts

5 hours ago, IvoVWS said:

Voelt iemand zich geroepen om het verschil tussen Russisch en Spaans even te komen uitleggen?

Als je "Russisch" en "Spaans" bij de juiste foto's hieronder kan plaatsen is je kennis voldoende. De oplossing volgt morgen.

wku12g49396x.jpg

tamariu-beach-costa-brava-2.jpg?imwidth=

photo-1523761415282-2106778cfb5a?ixlib=r

1458982466856.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
48 minuten geleden, Waldorf zei:

Na zdrovjeh a la playa, senor tovaritsj. 

ik reken het goed.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Enkele dagen geleden kocht ik nog voor een klein bedragje aan crypto maar ipv 50 eur. heb ik slechts 44 euro ofte 0,00660 BTC in mijn wallet.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Misschien iets vroeger: tijdens de eindejaarsperiode komt er weer een flinke bull run aan.  Conservatieve schattingen neigen naar 15 000eur/BTC in het voorjaar. Sommigen hanteren prijzen van +/- 40/45 000eur/BTC.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik bedoel maar. 50 euro geef je aan 'n dakloze, omdat je weet dat het naar drank en drugs gaat. Je gelooft er niet in. Anders gaf je'm 10 000.

Deel dit bericht

Link naar bericht
48 minutes ago, Kameraad Mauser said:

Enkele dagen geleden kocht ik nog voor een klein bedragje aan crypto

Deel in crypto: aanhouden/HODL ( passief sparen )
Deel in crypto, klein %: actief traden.

Traden met +1000eur bedragen is nu nog niet aan de orde.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Moh, ik wist niet dat dit fragment bestond (en dat als gewezen-trouwe kijker van zijn youtube-kanaal)!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik vis niet naar een felicitatie, maar 25 jaar getrouwd is wel een hele prestatie van mijn vrouw.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Een kwart eeuw huwelijksgeluk, ik vind dat mooi. Gefeliciteerd, Bouncer.

Deel dit bericht

Link naar bericht
39 minuten geleden, Waldorf zei:

Een kwart eeuw huwelijksgeluk, ik vind dat mooi. Gefeliciteerd, Bouncer.

Dank u heer Waldorf.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Kim Schmitz aka Kim Dotcom, onze jolige Duitser - bekend van Megaupload ( voor diegenen onder ons die al eens graag enkele mp3's downloadden destijds ), Gumballraces etc... heeft nu ook zijn eigen coin gelanceerd: Kimcoin.

Deel dit bericht

Link naar bericht
On 11/6/2019 at 5:57 PM, Kameraad Mauser said:

Kim Schmitz aka Kim Dotcom, onze jolige Duitser - bekend van Megaupload ( voor diegenen onder ons die al eens graag enkele mp3's downloadden destijds ), Gumballraces etc... heeft nu ook zijn eigen coin gelanceerd: Kimcoin.

Volgens mij zijn Kim Schmitz en Kim Myhrman  toch wel degelijk twee verschillende personen hoor.

220px-Kimdotcom-2014.jpg  https://kimcoin.me/wp-content/uploads/2018/08/kimcoinblogp1-1024x499.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
10 hours ago, Kameraad Mauser said:

Wat is de link met KimCoin/Schmitz?

Nou, als ik zoek naar "kimcoin" krijg ik de site kimcoin.me en dat is van Kim Myrhman. Om één of andere reden wordt de foto in mijn vorige post niet getoond. Misschien omdat de link https was?

kimcoinblogp1-1024x499.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Die foto is wel te zien hoor. Enfin, ik zag hem wel.

Maar het is wel degelijk Schmitz die met KimCoin een ICO heeft geplaatst.
Dat Myrhman ook een coin heeft ontwikkeld is heel goed mogelijk. Praktisch ieder bedrijf/groepje developers zal zijn eigen coin ontwikkelen.

Dat kan dan gaan van tokens die uitgroeien tot echt geld - als in: overal ter wereld te gebruiken zoals bitcoin etc... - als tokens die enkel te gebruiken zijn binnen het lokale ecosysteem. Zoals jetons aankopen op een festival.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Vorige week ben ik voorbij een huis gewandeld waar de kerstboom reeds staat te fonkelen. Het was 4 november.  'k Zeg het maar.

Deel dit bericht

Link naar bericht
10 uren geleden, esteban² zei:

Vorige week ben ik voorbij een huis gewandeld waar de kerstboom reeds staat te fonkelen. Het was 4 november.  'k Zeg het maar.

Die luiwammesen hebben die vorig jaar gewoon niet opgeruimd.

Deel dit bericht

Link naar bericht
6 uren geleden, Waldorf zei:

Die luiwammesen hebben die vorig jaar gewoon niet opgeruimd.

:)

Stiekem moet ik ook gewoon mijn mond houden.  Het is ooit voorgevallen dat ik mijn kerstboom moest afbreken omdat het Paasweekend was. :D 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...