Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Gilles

Nutteloze Mededeling Van De Dag

Recommended Posts

Graspop heeft net 74 nieuwe namen aan de affiche toegevoegd en wanneer ik de reacties op Farceboek kan ik alleen maar denken: "Ok boomer".

Deel dit bericht

Link naar bericht
12 hours ago, IvoVWS said:

Graspop heeft net 74 nieuwe namen aan de affiche toegevoegd en wanneer ik de reacties op Farceboek kan ik alleen maar denken: "Ok boomer".

Mij zien ze daar alvast niet meer. Een mainstream pseudo-metalfeestje met voorspelbare acts zonder inhoud waarrond een deels gecamoufleerde, deels expliciete, politiek correcte kutsfeer  hangt te stinken die je dan mag doorspoelen met een zwaar overgeprijsde beker lauwe pis zonder alcohol. Want voor festivals worden specifieke bierbatches gebrouwen met een significant lager alcoholpercentage. VRT-Volt; gepresenteerd door derderangsposterboy Kobe Ilsen (kijk mij de wereld rondreizen en aan cultuur doen met uw belastinggeld, vuile pauper! ) en immer graaiende, dedainverspreidende rooie matrone Martine Tanghe, wisten een jaar of 2 ( of 3, ik wil er vanaf ) doodleuk te vertellen dat er niets a.d.h. was met het alcoholpercentage. Wat dus alweer een leugen was. Zoals we gewoon zijn van de reguliere lugenpresse.  Gelukkig dobbert Anunnaki de Waanzinnige ergens rond op een oceaan, anders kwam ze met haar communistische voorhoede nog wat debiel staan doen op de mainstage.

Het is inderdaad iets voor boomers. Maar ook voor verdwaasde millennials die gewoon wat hip willen doen.

Subsidies direct stopzetten voor dat corporate staatsonderonsje. Idem voor Werchter, pukkelflop e.a. ...

Getekend: onafhankelijk metaalhoofd.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Een muis, misschien meerdere, haalt mij al heel de week constant uit mijn slaap.  Ik hoor het krabben, knabbelen en vond ondertussen ook duidelijke sporen ... maar 'k krijg ze niet te zien.  Diervriendelijke muizenval gekocht, pindakaas als lokaas en wachten maar.  Opvallend, 't is al uren muisstil.  Ik vertrouw het niet.

cY0.gif

Deel dit bericht

Link naar bericht

;)

Update:  Ik heb ze.  Deze morgen rond 8 uur zat ze in de val, ik ben ze in 't bos gaan zetten.  Misschien sterft ze daar alsnog een gruwelijke dood, maar dan heb ik het tenminste niet (rechtstreeks) gedaan.  It's up to her.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Dankzij een strategisch geplaatste stoel heb ik nu meer tenen dan teennagels. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
On 7/11/2019 at 12:28 PM, Hamirubi said:

Er schort toch iets met de flow en het ritme van De Vlaamse Leeuw. Karel Miry liet toch een steek of twee vallen.

Kan zoiets je meer bekoren:

Of dit:

Deze brengt mij in dubio, samen met het eerste nummer:

Of als we het bij den duits moeten halen:

Of den Occitaniër:

Sorry Karel, maar uw versie mist kracht.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Mocht mijn vader een oorlogsmisdadiger zijn, ik zou daar niet mee te koop lopen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
57 minuten geleden, Waldorf zei:

Mocht mijn vader een oorlogsmisdadiger zijn, ik zou daar niet mee te koop lopen.

Idem. Maar 'k zou intussen wel grote sier maken in Argentinië.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Den antifa uit BXL en Liège staat in Antwerpen te betogen.

Quel monde.

Moeten wij nu ook naar Argentinië vluchten?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Vluchten naar Argentinië omwille van enkele betogers? Sneeuwvlokje.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ok, dan gaan we maar knokken hé. Eens mijn koevoet en machete bij elkaar zoeken en den jeep in. Kan de nieuwe bull bar ook ineens uitgetest worden op dat commie-schooiersvolk.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Van boemboem gesproken...tijdens afgelopen Black Friday hebben Amerikanen zoveel vuurwapens gekocht dat iedere marinier in het USMC kon bewapend worden.

Nice!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Dat doet er mij aan denken. Ik moet me dringend een nieuwe luchtkarabijn aanschaffen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
13 minutes ago, Hamirubi said:

Dat doet er mij aan denken. Ik moet me dringend een nieuwe luchtkarabijn aanschaffen.

Semi- of volautomaat?

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur terug, Kameraad Mauser zei:

Semi- of volautomaat?

Semi aka oldschool. Diana klein kaliber.

Ik heb zitten prutsen met mijn vorige buks, maar 't is onmogelijk om zelf te herstellen (drukverlies).

(verder heb ik niks met wapens)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ook het blanke wapen kan je bekoring niet wegdragen? Eerlijke arbeid en gedegen kennis der metaalbewerking verenigd in een glinsterend lemmet?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Oh ja!

In mijn jeugd kocht ik jaarlijks een nieuw vlindermes (over de grens, in 'Olland).

Mooie tijden.

Jij?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ondanks mijn voorliefde voor wapens van allerlei slag, waren mijn  jeugdjaren niet echt gekenmerkt door veelvuldige aanwezigheid/bezit van zowel meléé als vuurwapens. Speelgoedwapens, daarentegen wel. ( alhoewel dat ook wel best met mate was )

Ooit kreeg ik eens een klein dolkje cadeau uit een souvenirswinkel in Dinant, toen we op verlof waren. En eens een zakmes omdat ik nog enkele jaren KSA-lid was. En we jaarlijks op kamp gingen. En een zakmes op de lijst van mee te brengen spullen stond.

Wanneer de financiën weer wat aangezuiverd zijn, zit de kans erin dat ik weer een en ander van gladii, kortelassen en main gauche dolken aanschaf. Een cavaleriesabel model 1796, een Poolse Szabla en een Russische Shashka zouden ook nog aan mijn muur mogen hangen.

Cold Steel en Kult of Athena hebben wel mooie dingetjes.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Een jonge Duitser heeft mijn oudste Land Rover gekocht. Ik heb dat ding 16 jaar in mijn bezit gehad. Tientallen keren de remtrommels afgenomen om de remmen goed te krijgen, een eeuwige strijd. Op een ijskoude oprit de defecte starter liggen demonteren was ook geen pretje. Anderzijds denk ik graag terug aan de ritten op het strand van Cadzand, de onmogelijk glibberige modder van Ronse of de monsterrit van Aalter naar Opheers, binnendoor. Langs Gent, Dendermonde, Willebroek, Leuven, Sint-Truiden... Als die Duitser er half zo veel lol mee zal hebben als ik mag hij al dik tevreden zijn. Godspeed!

SNB11599.thumb.jpg.4ce9599bb859b71404e92ed7205e489b.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...