Ga naar inhoud

Help Mieke, Mijn Kip.


Skinny

Recommended Posts

Voor ik begin met de uitleg;

De rede waarom ik het hier op het forum zet is omdat ik weet dat jullie altijd snel reageren op alles :).

 

Mijn kip is nu 3,5 maand oud.

Bijna 7 weken geleden kreeg ze de kippenpokken.

We zijn een aantal keer bij de dierenarts geweest, ze heeft verschillende oogzalven gekregen,

en 3 keer een antibiotica kuur gehad.

Nu begon ze er beter uit te zien, maar sinds een paar dagen eet ze (vrijwel) niet meer.

Ze is enorm afgevallen en is sinds een aantal uren totaal futloos.

 

Ik heb ze net met de hand gevoerd, en wat water met een spuitje in haar mond gedaan.

Ze staat nu in de keuken in een grote bak met een warmte lamp erboven.

 

Weet iemand wat ik nog meer zou kunnen doen?

Elke tip is welkom, we willen onze Mieke niet verliezen.

 

 

Even voor de duidelijkheid, ze is die 7 weken altijd actief geweest, en heeft nooit laten blijken dat ze pijn of ongemak had.

Ik zou ze uit haar lijden verlossen moest dit nodig zijn.

 

Merci!

Link naar reactie

Ze ligt nu in een zakje in de diepvries, omdat -begin maar vast te lachen- ik ze laat cremeren.

 

Er zijn al veel mensen die mij uitgelachen hebben toen ze hoorde dat ik mijn konijn had laten cremeren, maar een kip (kuiken) is nog een stapje lachwekkender natuurlijk.

 

Maar ach, mensen doen dat ook met katten en honden, en mijn Mieke luisterde beter als menig hond..

Link naar reactie
  • 3 years later...
  • 3 years later...
  • 4 months later...

De man van Rendac heeft de autolaadkraan van zijn vrachtwagen ontplooid om het bescheiden kippenlijkje op te tillen en in de laadbak van zijn vrachtwagen te gooien. Gratuit machtsvertoon, dacht ik eerst. Maar de kraan belemmert hoe dan ook het openen van de afsluitkleppen bovenaan. Deze dienst is gratis voor particulieren.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...