Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Minotaur

The Walking Dead : About To Jump The Shark? (Spoilervrij)

Recommended Posts

Walking Dead volume 23 pas gelezen...en ik vond het niet zo goed....eigenlijk....

Deel dit bericht

Link naar bericht

12 staat in bestelling, dus zo lang zal het wel niet meer duren. ook oktober, denk ik. Tegen dat S6 begint. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Dat is voor in oktober. 

Yep, weet ik. In mijn geval zit het er dik in dat het nog een maand later is  :e012:

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik vond The Walking Dead Book 12 HC  weer zeer goed. Een wat kalmer deel, waarin ze proberen van een samenleving op te bouwen, een apocalyptische western dus ;), met op't eind een plotwending die me toch alweer doet verlangen naar Book 13 :)
Ik blijf dit dus zeer graag lezen. Ook na 144 comics. 

Walking-Dead-Book-12.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

'k Heb de compendium toch iets vroeger aangeschaft dan verwacht. Bijna m'n hele nachtrust ben ik eraan kwijt en dus heb ik 'm bijna uit... 

Wat me wel opviel, Negan gebruikt op een bepaald moment het woord "zombie". Dat woord wordt toch niet gebruikt in de reeks en de tv-serie? Is het al vaker voorgekomen in de comics? 't Is in ieder geval de eerste keer dat ik erbij stil stond. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Geplaatst 17 december 2015 - 23:59

Stuvio, on 17 Dec 2015 - 17:13, said:snapback.png

Ik op dit plaatje na nog niet.

Ik heb de eerste drie bundels gelezen, maar het zegt me niet veel. Zowel tekeningen als scenario vond ik maar heel erg gemiddeld, niets bijzonder. 

Ja als je niet verder leest, hoe weet je dan dat de rest ook erg gemiddeld is?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast Bilal030

Halverwege Walking Dead Compendium 2. Man, man, was vergeten hoe spannend deze comic wel niet is. Het is lang geleden dat ik compendium 1(die hele dikke pil) had gelezen dus had eventjes nodig om weer te weten hoe alles zat, maar algauw word je erin gezogen om er niet meer uit te komen. Misschien dat ik toch maar weer ook de tv-serie zal oppakken.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...