Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Minotaur

The Walking Dead : About To Jump The Shark? (Spoilervrij)

Recommended Posts

Geplaatst 17 december 2015 - 23:59

Stuvio, on 17 Dec 2015 - 17:13, said:snapback.png

Ik op dit plaatje na nog niet.

Ik heb de eerste drie bundels gelezen, maar het zegt me niet veel. Zowel tekeningen als scenario vond ik maar heel erg gemiddeld, niets bijzonder. 

Ja als je niet verder leest, hoe weet je dan dat de rest ook erg gemiddeld is?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast Bilal030

Halverwege Walking Dead Compendium 2. Man, man, was vergeten hoe spannend deze comic wel niet is. Het is lang geleden dat ik compendium 1(die hele dikke pil) had gelezen dus had eventjes nodig om weer te weten hoe alles zat, maar algauw word je erin gezogen om er niet meer uit te komen. Misschien dat ik toch maar weer ook de tv-serie zal oppakken.

Deel dit bericht

Link naar bericht

TPB 25 uitgelezen, nog steeds graag gelezen al valt het wel weer in herhaling en her her herhaling.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Dat is waarschijnlijk niet zo erg voor mij, walking dead is zo'n reeks dat ik bij binge, en dan een jaar of 2 laat liggen en dan terug binge. (holy crap, ik besef net dat die reeks al sinds 2003 bestaat)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Book 13 gelezen. Ik lees dat na al die jaren nog steeds zeer graag.
Die verrassende eindes... nu moet ik weer wachten... ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht

post-531-0-35797700-1488973136_thumb.jpg

Ook weer graag gelezen!! And it goes on and on and on and on and on and on.....

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik ben gisteren pas met de TV serie begonnen. Deze stond al een eeuwigheid op de lijst, maar niet bij de prioritaire titels.  Volgt deze eigenlijk de stripreeks of is dit afwijkend?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Begint hetzelfde maar halverwege het eerste seizoen wijkt het behoorlijk af. Daryl Dixon bestaat niet in de comic ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Eerste aflevering is bijna een rechtstreekse kopie van het eerste nummer. Daarna verandert er wel wat*, maar wordt de toon / thema van de bundelingen wel behouden (voor degenen die de comics kennen; de boerderij en de gevangenis komen bijvoorbeeld netjes voorbij). De meeste personages zijn vergelijkbaar met hun comic-evenknie, al wisselt men soms wat met personages (zaken die in het ene medium Dale overkomen, gebeuren in het andere met Hershel, bijvoorbeeld). Alleen Andrea wijkt enorm af, volgens mij (op het irritante af).

Zelf ben ik wel blij met die aanpak. Zo is er ook voor de comic-lezer nog voldoende verrassing.

* De laatste aflevering van het eerste seizoen wijkt enorm af. Niet alleen van de strips, maar ook van de serie. Zelf ben ik daarna gestopt met kijken, om pas na een paar jaar weer eens door te bijten en gelukkig negeert men die aflevering daarna vrijwel.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Seizoen 2 vond ik overigens erg slecht, maar eindigt wel tof. Seizoen 3 vond ik stukken beter, maar het einde vond ik weer meh....En toen ben ik afgehaakt....

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik ben ook met FEAR THE WALKING DEAD bezig en die serie is inderdaad FEAR THE HUMANS ... zeker dit seizoen is erg sterk!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
22 uren geleden, Spawn999 zei:

Ik ben nu halverwege tpb 28.....echt een tranentrekker.....snifff.....:e001:

o damn. Snel maar eens ergens halen!!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Voor de geinteresseerden: ik verkoop de gehele reeks in hardcover (de ''books'' 1 tm 14) waarvan 10 delen nog in seal.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Deel 29 weer veel van hetzelfde, maar ben wel benieuwd naar het nieuwe karakter :) 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...