Ga naar inhoud

The Walking Dead : About To Jump The Shark? (Spoilervrij)


Minotaur

Recommended Posts

18 uren geleden, lukoste zei:

Wat houdt hun tegen?

Wat houdt ze tegen? Nou, ik denk de tanende interesse. De reeks is inmiddels al zo lang geleden afgesloten dat die handvol lezers die ze in het nederlands zijn begonnen het einde inmiddels al in het engels hebben uitgelezen. Ze zijn het momentum al lang kwijt. De reeks zal, net als Kobijn, na lang aanhoudend gezeur van een minderheid, plichtmatig worden afgemaakt.

Link naar reactie
  • 1 month later...
On 11/11/2021 at 1:22 PM, kbellon said:

Ik hoop het, mijn vriendin heeft ze allemaal in haar kast staan en wilt het einde nog niet lezen omdat ze dezelfde uitgaves wilt en Engels haar minder goed ligt 😛 

 

4 hours ago, lukoste said:

Yes!

 

Screenshot_2021-12-12-07-10-30-639_com.android.chrome.jpg

zo te zien heeft je vriendin geluk :)

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • 3 months later...
  • 3 months later...
  • 2 months later...
6 hours ago, De Hollander said:

Is er nog zicht op die laatste delen?

Op tv start men volgende week met de laatste afleveringen. 
ik had gehoopt de strip eerder uit te lezen, maar dat wordt denk ik onhaalbaar.

https://www.silvesterstrips.com/blogs/nieuws/update-laatste-delen-walking-dead/

 

De tv-serie loopt al heel lang niet meer gelijk met de strip. Geniet gewoon lekker van het beeldverhaal .

Link naar reactie
  • 1 month later...
On 11/16/2022 at 7:51 PM, lukoste said:

Bedankt om te delen.! Weinig hoopgevend. Ik ken er niets van, maar het klinkt ontmoedigend als dit proces zo werkt.

Vermakelijke lulkoek.  Die 'reorganisatie' had betrekking op de Corona ellende en is al lang en breed afgerond. Dark Dragon heeft enkele Image titels onder licentie en heeft nergens last van. 

Silvester heeft weer eens zijn shit niet voor elkaar. 

Link naar reactie
4 hours ago, shakeitupguy said:

Dat jullie überhaupt nog steeds strips kopen bij Silverster. Ben er volledig afgehaakt., Veel minder ergernissen.

Ik heb zo ook niet meer gewacht op het vervolg van The Outcast en gewoon de Engelse compendium gekocht.

 

Mja, soms kan je niet anders.

Gung Ho, sommige strips van Hugault, Centaurus, De lemen troon. Die wilde ik niet missen.

 

Walking Dead wil ik gewoon graag compleet maken. Op zich staat het wel heel netjes in die boxen. Maar ik denk dat ik delen 30-32 toch al maar in het Engels zal kopen. 

Link naar reactie
23 hours ago, lukoste said:

Mja, soms kan je niet anders.

Gung Ho, sommige strips van Hugault, Centaurus, De lemen troon. Die wilde ik niet missen.

 

Walking Dead wil ik gewoon graag compleet maken. Op zich staat het wel heel netjes in die boxen. Maar ik denk dat ik delen 30-32 toch al maar in het Engels zal kopen. 

Dat zou ik niet doen. De serie is door Silvester afgerond. Wat je wel kunt doen is jezelf beheersen en in het vervolg niet meer kopen bij deze uitgever. Ook al mis je soms mooie dingen.

 

 

Link naar reactie
  • 2 months later...
On 11/18/2022 at 1:33 PM, lukoste said:

Maar ik denk dat ik delen 30-32 toch al maar in het Engels zal kopen. 

dan leen ze van iemand. Leen ze van MIJ voor mijn part! Maar heb even geduld. Komt goed!!
Wel langzaam, denk ik. Maar wachten zal best lonen hier.

 

 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...