Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Minotaur

The Walking Dead : About To Jump The Shark? (Spoilervrij)

Recommended Posts

24 minutes ago, Ambreville said:

Que pasa?

Weet het ook niet. Fake covers om publiek te misleiden. Nieuwe arc met compleet nieuwe personnages, andere locatie.... We will know more tomorrow.

27 minutes ago, Ambreville said:
  Reveal hidden contents

En ik was net zo blij dat ze Rick vermoord hadden.

Spoiler

Ricks dood was net voor mij de reden om er voor mij eigenlijk mee te stoppen. Wilde dat doen met issue 200 maar zal dus 193 worden. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
18 uren geleden, shakeitupguy zei:

Fake covers om publiek te misleiden.

Het bleek dit te zijn. Wel slim gedaan, een beetje zoals Avengers Endgame beelden in de trailer bewerkte om mensen op een verkeerd been te zetten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
20 hours ago, Ambreville said:

The end...

Reveal hidden contents

EF4EF772-3717-4042-86AC-82B6D0124766.thumb.jpeg.15918aec98bfb811dca2a3b2e0bea92c.jpeg

Mooi slot.

Spoiler

Vond het een heel mooi einde en ook dat het echt gedaan is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 minuut geleden, shakeitupguy zei:
  Verberg inhoud

Vond het een heel mooi einde en ook dat het echt gedaan is.

Spoiler

Behalve dan dat Negan zinnetje? Dat leek me toch net een deurtje open zetten. Nu Negan kan op een zeilboot springen en zombies komen jagen in België :)

Het echt einde was heel sterk. Michonne als rechter, een pv krijgen omdat je een zombie dood maakt,... Ze hebben het goed aangepakt. Hadden ze het aangekondigd had je overdreven verwachtingen zoals bij GOT. Nu liep het mooi en sereen ten einde.

Deel dit bericht

Link naar bericht

net de laatste TPB ontvangen en moest toch tot 2 maar toe huilen...

Niet vanwege het einde van de serie is, maar vanwege de personages. Het verhaal met zo'n hart en intelligente dialoog op menselijk niveau.

Kirkman maakte de juiste keuze.... om nu te stoppen was een echt goede move.
EN Charlie Adlard is een legende.

Op het moment dat de mensen in de stripwinkel Eppo me vertelden voorbij mijn liefde voor mijn voorkeur voor Top Cow-titels en de volgende Vampirella te kijken, heb ik me nooit gerealiseerd dat het me zoveel leesplezier zou brengen.

Ik heb zelfs Charlie Adlard en Norman Reedus tegelijkertijd geknuffeld .. Ik weet zeker dat niet veel mensen dat kunnen zeggen. En beide zijn echte gents!! .

Deel dit bericht

Link naar bericht
7 minuten geleden, boomvavavoom zei:

Ik heb zelfs Charlie Adlard en Norman Reedus tegelijkertijd geknuffeld .. Ik weet zeker dat niet veel mensen dat kunnen zeggen. En beide zijn echte gents!! .

Dude! 

Dat gaat wel heeel ver... ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht

De papieren versie. Deze comic was al even te downloaden via panelsyndicate. 

Het verhaal is wel tof. The Walking Dead in Spanje. Het laat zien dat er ruimte is voor een goede zombie comic in een Europese setting. En Vaughan schrijft stukken beter dan Kirkman. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Heeft er iemand die compendiums? Blijft die rug een beetje ordentelijk na lezing?

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 uren geleden, lukoste zei:

Heeft er iemand die compendiums? Blijft die rug een beetje ordentelijk na lezing?

Ik heb deel 1 en 2, allebei één keer gelezen. Ruggen zien er naar mijn mening nog vrij netjes uit! Maar oordeel zelf:

Edit: foto gefixt

IMG_20200619_112350.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Thanks! Dan zal ik ze in deze uitgave kopen. Mooie manier om de ganse reeks te pakken te krijgen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Die rug hield het bij mij goed uit na al drie leesbeurten. Ook geen problerm bij mijn compendiums van Invincible.

20200701_195955.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Super. Dat wordt de hype van het najaar. Eîndelijk de mogelijkheud om een eerste druk te hebben van de eerste issues vvan WD voor weinig geld.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...