Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Minotaur

The Walking Dead : About To Jump The Shark? (Spoilervrij)

Recommended Posts

net de laatste TPB ontvangen en moest toch tot 2 maar toe huilen...

Niet vanwege het einde van de serie is, maar vanwege de personages. Het verhaal met zo'n hart en intelligente dialoog op menselijk niveau.

Kirkman maakte de juiste keuze.... om nu te stoppen was een echt goede move.
EN Charlie Adlard is een legende.

Op het moment dat de mensen in de stripwinkel Eppo me vertelden voorbij mijn liefde voor mijn voorkeur voor Top Cow-titels en de volgende Vampirella te kijken, heb ik me nooit gerealiseerd dat het me zoveel leesplezier zou brengen.

Ik heb zelfs Charlie Adlard en Norman Reedus tegelijkertijd geknuffeld .. Ik weet zeker dat niet veel mensen dat kunnen zeggen. En beide zijn echte gents!! .

Deel dit bericht

Link naar bericht
7 minuten geleden, boomvavavoom zei:

Ik heb zelfs Charlie Adlard en Norman Reedus tegelijkertijd geknuffeld .. Ik weet zeker dat niet veel mensen dat kunnen zeggen. En beide zijn echte gents!! .

Dude! 

Dat gaat wel heeel ver... ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht

De papieren versie. Deze comic was al even te downloaden via panelsyndicate. 

Het verhaal is wel tof. The Walking Dead in Spanje. Het laat zien dat er ruimte is voor een goede zombie comic in een Europese setting. En Vaughan schrijft stukken beter dan Kirkman. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...