Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Gilles

Batman (Family)

Recommended Posts

Zeer sfeervol altijd. Schitterend getekend. Meestal slechte scenario's, maar dat moet je erbij nemen.

De tekeningen maken dat je er geen erg in hebt dat je rotzooi zit te lezen! 🙂

Deel dit bericht

Link naar bericht

Zijn Batman: Damned en Batman: the man who laughs goed?

Ze raden op Amazon ook Heroes in crisis aan. Weet iemand of dat goed is?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Batman:damned is beter als je weinig voorgeschiedenis met de vleermuisman hebt. Schrijver Azzarello gelooft zijn eigen verhaal niet. De getekende spreads zijn erg fraai.

Heroes in Crisis gaat eigenlijk over Ptsd. Persoonlijk vind ik dat icm superhelden ongeloofwaardig. 

Batman:the man who laughs is goed. Maar waarschijnlijk leest dat beter wanneer je bekend bent met het werk van Scott Snyder.

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 uren geleden, Retardi zei:

Batman:damned is beter als je weinig voorgeschiedenis met de vleermuisman hebt. Schrijver Azzarello gelooft zijn eigen verhaal niet. De getekende spreads zijn erg fraai.

Deel 1 van Damned heeft me wel een heel ander zicht op Batman gegeven. Ik neem aan dat dat weg is uit de bundel?

Deel dit bericht

Link naar bericht
3 uren geleden, Ambreville zei:

Ik neem aan dat dat weg is uit de bundel?

De Bat schwanz is niet meer te zien. :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
12 minuten geleden, Retardi zei:

De Bat schwanz is niet meer te zien. :D

I'll hang on to my Bat bat.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik heb te laat gezien dat er een prachtig Batman-bordspel uitgekomen is via Kickstarter. Het is helemaal uitverkocht, jammer genoeg.

Deel dit bericht

Link naar bericht
5 uren geleden, Waakwater zei:

Ik heb te laat gezien dat er een prachtig Batman-bordspel uitgekomen is via Kickstarter. Het is helemaal uitverkocht, jammer genoeg.

Neem eens contact op. Vaak kan je bijbestellen (zonder stretch goals) na de actie.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...