Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Koen

Misnoegde Forumleden

Recommended Posts

Hadden ze hem maar niet in de chocolate bar moeten dumpen. Dat is er gewoon om vragen.

De misnoegden zitten liever hier te zeveren dan in het algemene gedeelte. Dat is zoals op school: op de achterste rijen was 't ook altijd plezanter dan vooraan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast bazarov

De meeste repers spreek ik aan op beurzen. Zenuwachtig ben ik daar niet over hoewel ik wel moest slikken toen Koen en Bazarov getooid met wilde en woeste baarden in mijn gezichtsveld kwamen tijdens de beurs in Breda.......

Ola, de haatbaard is er af.

Nu zijn het haatstoppels!  :e007:

Deel dit bericht

Link naar bericht

De meeste repers spreek ik aan op beurzen. Zenuwachtig ben ik daar niet over hoewel ik wel moest slikken toen Koen en Bazarov getooid met wilde en woeste baarden in mijn gezichtsveld kwamen tijdens de beurs in Breda.......

Is er wat mis met een baard hebben dan?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik vraag me nu wel af wie zo ongeveer de langstlopende forummer is, De Poort als voorloper van De Reep rekenende. Ivo zal wel in aanmerking komen, maar ik heb niet zo'n goed zicht op de nick name veranderingen...

Deel dit bericht

Link naar bericht