Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
niemand

Conan, Red Sonja (& Other R. E. H.)

Recommended Posts

Ik heb van RS tot hiertoe enkele trades gelezen, en dat was zeker niet slecht, maar het bleef ook niet plakken. ;)

Verkocht dus.

Maar de reeks van Simone, daar ben ik wel in geïnteresseerd. Daar ga ik toch zeker de eerste trade van lezen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Spijtig dat ze bij 2 verschillende uitgevers zitten want zoals Gail zegt...

Gail Simone: It's just one of those things that everyone, and I mean everyone, wants to see happen. We were joking about this, but it's true, Red Sonja has teamed up with Spider-Man more than she has with Conan for the past fifteen years. And Red Sonja and Conan, that's just a magic recipe. They are the two greatest barbarian warrior characters ever created. Theyneed to co-exist somehow.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Tjah. Ik zeg : gelukkig kunnen Dynamite en DH samenwerken. Het heeft lang geduurd, maar het gebeurt nu toch.

En het is nu niet alsof Conan en RS hele dagen samen op zwier waren, ook ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Normaal gezien stop ik met Conan na Wood, maar dit ga ik ook wel volgen, ook al ben ik niet zo'n fan van het crossover concept

Deel dit bericht

Link naar bericht

Conan & RS leefden in dezelfde tijd, en ze zworven beiden rond. Ze hebben mekaar ooit wel eens tegen gekomen. ;)

Mocht er nu een Conan/Kull crossover komen, daar zou ik ook geen fan van zijn. :)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Conan & RS leefden in dezelfde tijd, en ze zworven beiden rond. Ze hebben mekaar ooit wel eens tegen gekomen. ;)

Daarom dat ik dit dus wel wil volgen ondanks het crossover/team-up concept :)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Mocht er nu een Conan/Kull crossover komen, daar zou ik ook geen fan van zijn. :)

Al jaren geleden gedaan....Conan the barbarian 68.....coole gein.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Al 4 nummers dus uit...

Ik had niet veel zin om weeral eens de origin van Sonja te lezen. Na 4 maanden dus dan toch de stap eens gezet.

De eerste 4 comics van RED SONJA... De nieuwe reeks... Bij Dynamite...

Ik vind het niet slecht. Gail Simone is slim genoeg om er iets fris van te maken. Ik lees trouwens graag de schrijfsels van deze mevrouw. Ze weet er hier wat humor in te stoppen met de twee tiener bodyguards waar Sonja willens nillens mee opgezadeld wordt (klinkt erger dan het is). Maar verder gaat het toch niet al te goed met de roodharige krijgsvrouw, het is afzien. In hindsight gaat het misschien een beetje te snel allemaal, maar Sonja is iemand die niet bij de pakken blijft zitten, eh.

Walter Geovani levert degelijk tekenwerk. Met Sonja heeft hij toch al de nodige ervaring, dus is dit misschien niet zo verwonderlijk.

Dit is een even goed begin als van de vorige reeks. Die vorige duurde tachtig nummers. Na de veertig nummers van Vampirella, moet het hier mee zeker in twintig nummers lukken. :-)

Eerlijk is eerlijk, ik kijk uit naar #5.

Deel dit bericht

Link naar bericht

heel gaaf! 

Maar

All-Star All-Female RED SONJA Team

dan kijk ik altijd ook naar de artiesten en sommigen hebben namen als MEL en JACK :)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...