Ga naar inhoud

Jason Aaron


niemand

Recommended Posts

SOUTHERN BASTARDS
 
In 2014, Jason Aaron and Jason Latour are going back to their roots. Their southern roots.

In 2014, Image will publish a new creator-owned series by Aaron and Latour titled Southern Bastards which the duo describe as a “southern fried crime comic.” Set in the rural setting of a fictional county in the heart of Alabama, Southern Bastards follows the big and the bad including a high school football coach with bodies buried in his end zone, crooked sheriffs, and of course some classic southern barbecue.

Although details on Southern Bastards are sparse, given Aaron’s track record with Scalped, his and Latour’s roots in the pine woods of Alabama, and their shared love of Drive By Truckers and the Southern legend Buford Pusser, this is shaping up to be memorable.

 

Southern-Bastards.jpg

 

Stond hier tussen : http://www.newsarama.com/19906-10-to-watch-for-2014-comic-book-series-ogns.html

Link naar reactie

1372792263.jpg

 

 

In juli stond het er ook al : http://www.comicbookresources.com/?page=article&id=46401

 

De Southern Bastards site : http://www.southernbastards.com/

 

Earl Tubb is an angry old man with a very big stick.

Euless Boss is a high school football coach with no more room in his office for trophies and no more room underneath the bleachers for burying bodies.

And they're just two of the folks you'll meet in Craw County, Alabama, home of Boss BBQ, the state champion Runnin' Rebs and more bastards than you've ever seen.

A Southern fried crime comic by Jason Aaron and Jason Latour

Coming soon from Image Comics.

Link naar reactie

Ben halverwege Scalped; het is meer dan geweldig! Thor: God of thunder is mij ook erg goed bevallen. Jason Aaron is op weg mijn favoriete schrijver te worden. Ik kijk erg hard uit naar Southern Bastards en wie weet ga ik toch eens iets van de X-Mannen lezen...(Wolverine and the X-Men)

Link naar reactie

Ben halverwege Scalped; het is meer dan geweldig! Thor: God of thunder is mij ook erg goed bevallen. Jason Aaron is op weg mijn favoriete schrijver te worden. Ik kijk erg hard uit naar Southern Bastards en wie weet ga ik toch eens iets van de X-Mannen lezen...(Wolverine and the X-Men)

 

 

ik kan het niet laten, nog maar eens dus: scalped is een perfecte reeks. Van het allerbeste!

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Ik vind het soms erg lastig om te weten welke PBs er nu al verschenen zijn en welke nog bij te verschijnen staan ... Weet iemand van jullie hoeveel TPBs er al van Thor: God of Thunder verschenen zijn? Ik vond het eerste deel alleszins verrassend goed en ik wil dan ook graag voort lezen ... :-) 

 

Ik zag dat Aaron ook twee bundels van Hulk geschreven heeft. Zijn die wat de moeite, eigenlijk?

Link naar reactie
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Southern Bastards vol. 1 Here was a Man heb ik graag gelezen, alhoewel ik het toch eerst wat gewoon moest worden, want het is keihard, soms wat overdreven (vond ik), en zonder de finesse (voorlopig) die in Scalped wel zat.

De titel dekt de lading: het zijn bastards uit het Zuiden. Ik kan me voorstellen dat veel mensen uit het Zuiden (Alabama dacht ik, in deze reeks) niet blij gaan zijn met weer maar eens een verhaal dat de clichés van Rednecks en zuiders geweld/grofheid bevestigt, maar ik heb er me toch mee geamuseerd. ;)

Earl Tubb is er jaren niet geweest, en komt nu het ouderlijk huis opruimen, waar zijn oom tot voor kort had blijven wonen. Tegen beter weten in, en hij werd gewaarschuwd, moeit hij zich met de plaatstelijke crime boss. Nu ja, boss... het is een klein stadje waar iedereen iedereen kent, maar ja dus, hij is de plaatselijke crime boss die ook coach is op de highschool, dus iedereen die belangrijk is kent, en in zijn zakken heeft zitten.

De tekeningen moest ik ook gewoon worden, maar ze werken wel. Mooi is anders, maar ze zijn mooi lelijk, euh... passend dus bij het verhaal en de sfeer. Of lelijk mooi. kuch.

 

SouthernBastards03pg0Y.jpg

Link naar reactie
  • 5 months later...
  • 2 months later...

Men of Wrath vond ik niks aan, more of the same maar dan volledig inspiratieloos, maar Southern Bastards vol. 2 : Gridiron vind ik weer zéér goed. Het verhaal gaat niet verder waar ik dacht dat het ging verder gaan na deel één, maar maakt een omweg langs het verleden van Coach Boss. Ik kreeg zelfs even sympathie voor the bastard. Heel sterk. This crazy shit is awesome. 

 

SouthernBastards_tp_02.jpg

Link naar reactie
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...

Scalped mag zich tot de beste comics aller tijden scharen als je het mij vraagt. Alle lof en eer komt deze dijk van een serie terecht toe. Als dit een tv serie was dan werd het in één adem genoemd met series als Deadwood, The Wire, The Sopranos of Breaking Bad.

Link naar reactie

ik heb ze recent ook weggedaan en ben op de hc's gesprongen (figuurlijk). meesterlijke reeks, scalped, samen met locke & key dé reeks vaan de laatste 10 jaar.

Ik zal me uiteraard de hc's niet aanschaffen als ik ze wegdoe. ????

Ik moet het toch nog eens herlezen, want het laatste volume heb ik nog niet uit.

Net zoals met Y the last man, dat al een tijdje niet meer in mijn collectie zit, voel ik niet dezelfde liefde als jullie voor Scalped.

Locke & Key daarentegen is wel een meesterwerk.

Link naar reactie
  • 6 months later...

Ik vind het soms erg lastig om te weten welke PBs er nu al verschenen zijn en welke nog bij te verschijnen staan ... Weet iemand van jullie hoeveel TPBs er al van Thor: God of Thunder verschenen zijn? Ik vond het eerste deel alleszins verrassend goed en ik wil dan ook graag voort lezen ... :-)

 

Ik zag dat Aaron ook twee bundels van Hulk geschreven heeft. Zijn die wat de moeite, eigenlijk?

Verder in god of thunder gelezen? En?

Link naar reactie

God of Thunder heb ik volledig gelezen en vond ik erg aangenaam om te lezen. Met Thor had ik voordien weinig uitstaans (enkele bundels van JMS niet te na gesproken), maar nu volg ik de reeks toch verder. Na God of Thunder werd de reeks kortweg 'Thor' voor acht nummers (met een vrouwelijke Thor) en nu loopt 'The Mighty Thor'. Nog steeds met Jason Aaron aan het stuur. Ik las recent volume 1 van 'Thor' ('The Goddess of Thunder') en het blijft heel ontspannend leesvertier. Zeker een aanrader! En Gof of Thunder verschijnt nu zelfs in het NL via Standaard. Ik dacht dat Kuzuri de reeks op die manier aan het volgen was.

 

Heeft iemand als iets van Aarons Doctor Strange gelezen?

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...