Ga naar inhoud

Raad De Film


Lav

Recommended Posts

Leuk en simpel spelletje, je post een screenshot/foto uit een film, en iemand anders probeert hem te raden. De persoon die de oplossing vindt, plaatst zelf de volgende foto. Indien de film niet geraden wordt mag er een tip gegeven worden, google mag hierbij als hulpmiddel gevonden worden. De magische truc met google om gelijkaardige foto's op het web te vinden en zo bij de titel van de film terecht te komen is niet toegestaan en zal gestraft worden met een brandmerking op het voorhoofd.

 

 

Ik zal beginnen;

 

film10.jpg

Link naar reactie

Het decor doet wel erg Bond aan, maar misschien zitten we daarmee op 't verkeerde pad. Zit er in You Only Live Twice zo geen grot?

 

Grappig wel dat ik bij dit beeld eigenlijk eerder aan Baard en Kale moet denken, maar da's geen film natuurlijk.

I was taught to dream this dream people call human life

 

I was thought to dream

Link naar reactie

Het spijt me mensen. Ik kan met geen mogelijkheid in mijn Photobucket account komen. En heb ook niet de tijd uit te vogelen hoe ik er wel weer in kom want ik moet over een half uur weg en ben dan tot maandagavond bij mijn laptop vandaan. Jullie houder dus één van me tegoed. Wie wil mag de volgende posten.

Denk ik om te bewijzen dat ik ben?

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...