Ga naar inhoud

Stripbeurs Geraadsbergen 29 Maart 2015


bouwertje

Recommended Posts

hier zijn wij weer met de affiche getekend door KAS

 

 

 

 

affice2015_zpsdd8e160b.jpg

 

 

 

Signeren pas in de namiddag (vanaf 13u30/14u) :Kox-Ersel en Cambre.

 

 

 

 

 

Auteurs voor 2015

Kas : Halloween Blues—Flash Back—Hans—Shooting Star—De Voyageurs….

Gilles Mezzomo : Luka--Mexicana--De groene koning......

Dejan Nenadov : Arcana--Ys , de legende.....

Stacy Tarumbana : De Balling .....

Jacques Sandron : Guus Slim--Raf de Postbode--Slemper en slof......

Mirko Colak : Atlantis Experiment-Tempelridder-Conan the barbarian.

Maza : Lady Spitfire--Uur U--Wunderwaffen......

Arinouchkine : Ewen--L'oiseau de feu--Illein.......( strips alleen in het Frans )

Daniel Kox : Agent 212—Hoera! Nieuwe albums! –Maxi presenteert…..

Jean-Pol : Kramikske—De lustige Kapoentjes—Samson &Gert—De vrouwen van—Willie Wervelwind—Sammy…..

Philippe Chapelle : Harry Dickson--Jack Bischop--Canal Choc.......

Yves Swolfs : Legende---Dampierre---Durango---De Prins van de Nacht.....

Herr Seele : Cowboy Henk---De Vaderlandsche Geschiedenis verteld door Cowboy Henk....

Olivier Pâques : Lois—De reizen van Lois…

Ingrid De Vuyst ( Inkleuring ) :Pompei 2-- Lois—Sparta 2—Medea 2—De Braziliaanse Droom---Scoutswoord, erewoord.....

Ingrid De Vuyst (Auteur) : Scoutswoord,erewoord

Jérémy Petiqueux : Barracuda--Brabant Strip Magazine .... (signeert enkel in Barracuda en een beperkt aantal (zal later medegedeeld worden / lottrekking via aankoop ex-libris zal toegepast worden)

Charel Cambré : Amoras--Albert & Co--Filip van België..

Steven Van Bael : De 9 levens van Van Bommel--Brandgevaar--Ergerlijk Eliootje-- Figaro....

Ersel : De bewaker van de lans--Het einde der tijden --Frenchy--De Zouaaf--De pioniers van de nieuwe wereld--Medea......

Eric Demarbaix scenarist Histoires de Bruxelles –Verhalen uit Brussel..

Benoit Gosselin : scenarist De RODE DUIVELS… van Sporting Brugske op.....& Company

Tim”Tibo” Bolssens : Workshop Striptekenen voor de Geraardsbergse Jeugd in samenwerking en op initiatief van de Geraardsbergse Bib !!!!

De Marck + Chef Albert : De reizen van Alex : Alexander de Grote--Kamiel Spiessens--De Plankaerts--Stam&Pilou--Margriet en het Maldoror boek--Verhalen over Brussel via zijn Metrostations--Chef Albert...
Philippe Glogowsky : Ypres Memories—Henry’s Dagboek—Brazilian Dream—Het Grote Witte Hert--Scoutswoord, erewoord.....

Benoît Fauviaux : De reizen van Tristan 'Les baux de Provence'....

 

Papazoglakis : Alpine--Ayrton Senna--Chapman--Michel Vaillant ........

Jean-Michel Beuriot : Oorlog en liefde--Mooi als de dood.....

Léonardo Palmisano : De reizen van Alex--Scoutswoord erewoord....

Ivan Bulté (EB) : Avonturen van een cafebaas--Qwibes--Piet Pinter en Bert Bibber'Op het spoor van POM'--Jommekes bij de vleet

Wouter Van Gijzeghem(EB) : Boswachter John

Bart Pletinckx : Scenarist
Matthias Cruyssaert (EB): Commissaris Moordenaar--Piet Pienter en Bert Bibber...
Peter Brutin(EB) : Commissaris Moordenaar--Glyff..
Pascal Schokaert(EB) : Bekend van.....--James Dobbelo--Jommeke...

Rik Willemen ( EB ) : A song Called City--Artropoda--Demo--Plotsstripmagazine.....
Pascal Piatti (EB enkel in het Frans) Plaines D'Abraham--Baba fait son cinema--Envie d'ailleurs--Le Kamikaze.....

Link naar reactie
  • 2 months later...

Zo nu gaan wij een beetje reclame maken voor de tekenaars .

De eerste die de spits mag afbijten is Kas

Dit is één van de reden dat je eens moet afkomen voor mooie tekeningen te scoren .

De volgende dagen en weken zullen wij laten zien welke werken de tekenaars eventueel kunnen maken op onze beurs  :e005:  .

 

 

 

10636259_619980978113513_469618187866912

Link naar reactie

Maar voor Jeremy gebeurt er een lottrekking door eerst een ex-libris aan te schaffen .

 

Hoe duur is zo'n ex-libris? En hoeveel mag je er aanschaffen? 

 

Begrijp ik het goed dat het eerst kopen is en daarna meeloten? Dus als ik koop en uitloot, heb ik alleen een stukje papier (c.q. een fraaie ex-libris, als ik het anders formueer).

Link naar reactie

He tweetie het is hetzelfde systeem als vorig jaar.

 De prijs voor de ex-libris weet ik nog niet . 

 

Dus voor de mensen die vorig jaar niet geweest zijn, hier een kleine uitleg.

 

Je koop eerst een ex-libris om te kunnen mee doen aan de trekking van Jeremy.

Je kan maar 1 ex-libris kopen. Zijn er na een bepaald tijdstip nog ex-librissen over, dan wordt dit meegedeeld en kan je nog 1 aankopen.

De winnaars die uitgeloot worden, moeten dan nog een stripboek aanschaffen.

Moest het nog veranderen zal dit optijd meegedeeld worden.

Link naar reactie

De beeldbewerkingen zijn werkelijk verschrikkelijk, bouwertje. De tekeningen op de afbeelding van Maza zijn ook lelijk uitgerokken in de hoogte. Dit is amateuristische antireclame. Hou het simpel, maar duidelijk zoals bij Kas. Al die kleurige achtergrondjes zijn overbodig en getuigen van weinig smaak.

Link naar reactie

Beste Kontiki, sorry voor de amateuristische reclame dat wij maken, maar niet iedereen slaapt boven op zijn pc zoals u hé .

Aangezien ik niet wist dat de reep alleen voorbehouden was voor professionals, zal ik me hier terug trekken om reclame te maken voor onze beurs.

Mensen die nog geintereseerd zijn in ons festival, kunnen ons blijven volgen op deze link:

www.facebook.com/#!/stripfestivalgeraardsbergen

Link naar reactie

Je moet niet zo overreageren.

In de eerste plaats ben ik in hoofdberoep nog altijd grafisch vormgever en wat ik zag is stuitend. Ik kan me inbeelden dat een tekenaar die je promoot daar ook niet tevreden over zou zijn. Dat zijn ook mannen met een grafische feeling. Ik gaf je tips om beter te doen dan wat er nu passeert. Die toegevoegde achtergrondbeelden zijn compleet overbodig en verstoren integendeel het hele beeld. Die afbeelding van Kas zou je als voorbeeld voor je andere moeten gebruiken. Dan heb ik er geen commentaar meer op.

Link naar reactie

Hé Bouwertje, blijf aub deze topic op de reep ondersteunen. G'bergen is een prima festival waar het volloopt van Repers. Promotie hier is essentieel want je hebt een schoon affiche.

 

Aan de andere kant, heeft Kontiki meer dan gelijk. Keep it simple. Een foto van de tekenaar zodanig dat we hem herkennen (  :e005: ), en ernaast/errond enkele voorbeelden van dédi's in hun pure vorm, zijn super, en tonen perfect aan wat je kan verwachten.  

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

Ach ik kan T. wel begrijpen.

Bij de vorige beurs zijn de dedi-liefhebbers geweest die oneigenlijk aan tekeningen zijn gekomen.

Dat heeft hem behoorlijk getroffen.

Je doet je best en dan gaan een paar mensen het voor de toekomst verpesten.

 

Sorry Bouwertje dat ik een beetje achtergrond info verklap.

 

 

 

Beste Bouwertje  :e002:  gewoon doorgaan met hier op de Reep info te geven.

A Veces Angel - A Veces Demonia - Pero Siempre Yo !

Link naar reactie

Ach ik kan T. wel begrijpen.

Bij de vorige beurs zijn de dedi-liefhebbers geweest die oneigenlijk aan tekeningen zijn gekomen.

Dat heeft hem behoorlijk getroffen.

Je doet je best en dan gaan een paar mensen het voor de toekomst verpesten.

 

Sorry Bouwertje dat ik een beetje achtergrond info verklap.

 

 

 

Beste Bouwertje  :e002:  gewoon doorgaan met hier op de Reep info te geven.

 

Zo'n beetje op dezelfde manier waarop men in Brussel de boel verklootte. De keurige rij die door een aantal onverlaten zomaar werd gepasseerd waardoor ik nu geen dedie van Bonhomme in mijn kast heb staan. Ach, zo is het leven, daar kan Bouwertje toch heel goed tegen........ No pain no gain of zo. 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...