Ga naar inhoud

Facts 2015 : 26&27 September - 25Ste Editie!


shakeitupguy

Recommended Posts

Om alle gasten en standhouders die naar New York Comic-Con gaan ook naar Gent te laten komen, natuurlijk ;)

Uiteraard!!! :e005:

 

Nog voor FACTS in Hall 1 kwam, vond in Hall 1 tijdens het FACTS-weekend om de drie jaar de Prowood beurs plaats en deze heeft de zalen opnieuw dit jaar tot zijner beschikking. En andere weekends in oktober hebben nu eenmaal ook hun andere jaarlijkse beurzen. En vind maar eens in de buurt een zaal die even groot is dus is het eind september geworden. Maar goed nieuws voor jullie want jullie moeten dit jaar minder lang wachten :e005:

Link naar reactie

 En vind maar eens in de buurt een zaal die even groot is dus is het eind september geworden. Maar goed nieuws voor jullie want jullie moeten dit jaar minder lang wachten :e005:

 

jullie konden altijd verhuizen naar de Xpo in Kortrijk :e007:

 

Veel specifieke namen van tekenaars heb ik niet en ik leer meestal pas hun werk goed kennen door FACTS.

 

Maar iemand die ik toch graag ooit eens zou ontmoeten is Louis Royo

Link naar reactie

Nog geen antwoord, ontvangen op mijn mail, dan maar langs deze weg.

 

Vertrouwd met Grueson ?

 

http://gruesonnl.yan-gevuld.be (Nederlands)

http://gruesonen.yan-gevuld.be (Engels)

 

In het Nederlands zijn momenteel 2 introductieboekjes beschikbaar, enkel te koop op beurzen. Tegen september staat een album (80 pagina's), in het Nederlands en in het Engels.

 

F.A.C.T.S. interesse ?

It could be worse, it could be raining !

Link naar reactie

Suggesties voor comic tekenaars of tekenaars die zowel comics als strips hebben getekend zijn nog steeds welkom.

 

zoals reeds vermeld in topic Facts 2014 maar geen kat (op enkele uitzonderingen na) die dat nog leest als het event al even voorbij is...

 

als dit geen goeie tip is!  Tony Moore :e002:

 

hij vraagt op zijn eigen website zelf om naar Europa af te zakken, dus waar wachten jullie op!

 

post-159-0-66378200-1423669907_thumb.jpg

 

en Jim Lee staat ook op mijn verlanglijstje!

 

Succes ermee :e012:

Link naar reactie
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...