Ga naar inhoud

1Ste Stripbeurs Leopoldsburg 21/06/2015


Recommended Posts

Er geraken zal niet lukken.
Maar ik zou heel dankbaar zijn moest iemand me een affiche kunnen/willen bezorgen...

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

Er geraken zal niet lukken.

Maar ik zou heel dankbaar zijn moest iemand me een affiche kunnen/willen bezorgen...

Moest er iemand in slagen om voor mij een poster en/of strip(s) met dédi aan te schaffen, dan krijgt die persoon van me (een) strip(s) cadeau. (+ uiteraard de kosten voor de aankoop terugbetaald.)

PM me gerust voor meer info. 

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie

Moest er iemand in slagen om voor mij een poster en/of strip(s) met dédi aan te schaffen, dan krijgt die persoon van me (een) strip(s) cadeau. (+ uiteraard de kosten voor de aankoop terugbetaald.)

PM me gerust voor meer info. 

 

Ik ga daar signeren dus voor die poster wil ik wel informeren. Als ze er nog op overschot hebben... Dédi's ben ik zelf aan het tekenen dus dat zal vermoedelijk niet lukken. ;-)

Link naar reactie

Ik ga daar signeren dus voor die poster wil ik wel informeren. Als ze er nog op overschot hebben... Dédi's ben ik zelf aan het tekenen dus dat zal vermoedelijk niet lukken. ;-)

Bedankt! (Ik probeer morgen even te passeren in voor Alexander 2.)

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie

Geplukt van http://www.stripbeurs-leopoldsburg.be/ :

 

"Baudouin Deville en Robert Paquet hebben alvast toegezegd.
Ben Seys de nieuwe tekenaar van Piet Pienter en Bert Bibber komt signeren.
Tevens op de stand van 't mannekesblad Mieke Janssens, Louis Norense en Rob Vrins.

De immer sympathieke Dick Heins komt signeren alsook Bart Proost.

We verwelkomen ook Rob Croonenborghs.

Walter Laureysens zal ook van de partij zijn."
Link naar reactie

Wat opvalt is dat bij Bart Proost de term sympathiek vermeden wordt.......  :e005:  Geen zinnetje met "Dick Heins en"

 

Geen toeval, denk ik.  :e012:

 

Ik ben ook niet immer sympathiek overigens!  :e007:

 

Stel je voor; hoe vermoeiend moet dat wel niet zijn... Zelfs sympathiek moeten zijn 's avonds laat in de zetel als het op TV weer over Syrië gaat, of als je vrouw weer aan het zeuren is dat je de gazon moet maaien, of wanneer de hond op het tapijt heeft gekakt. Pffft! Neenee, immer sympathiek. Onmogelijk!

 

:e005:

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...