Ga naar inhoud

[Tweede Ronde (9)] Plaatje 58 Vs. Plaatje 6


Yncke

  

46 leden hebben gestemd

  1. 1. Welk plaatje vind jij het 'beste'?

    • A
      24
    • B
      22


Recommended Posts

Tweede ronde. 

 

Welk van deze twee plaatjes vind jij het beste, leukste, belangrijkste, enz...? 

 

Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht.

Zeg voor wie je stemt en waarom, of niet. De bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. De indiener van het plaatje mag natuurlijk zoveel mogelijk uitleg geven, en zijn of haar keuze verdedigen         :)

De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde.

De verliezer valt af.

 

A:

 

post-4-0-97244100-1450523906.jpg

 

En een mooie zwart/wit plaat van Bernet mag ook niet ontbreken

 

eriktex

 

B:

 

post-585-0-00107100-1449082239.jpg

 

"De eerste reeks die ik kocht na de kinderstrips (niet negatief bedoeld), was Jugurtha. Ik vond de tekeningen van Franz prachtig. Nu nog is hij één van mijn favorieten.

Dit, De Chinese Muur (nr. 7, 1980), is één van de eerste albums die ik indertijd kocht (kreeg), dit plaatje het allereerste uit het album. Het is misschien nog niet Franz’ beste werk, maar ik vind het toch een mooie compositie, en het heeft een grote nostalgische waarde voor me.

en ook

Vania    :hartje: "

kuzuri

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Ik vind beide prentjes wel tof, maar Bernet net iets meer. NIet echt eerlijk, want Franz is een overzichtsprent, terwijl Bernet beweging suggereert met verschillende plaatjes en het is net dat wat me aantrekt. Ik zie haar zo lopen en zich omdraaien. Hmmm... :hartje:

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.








×
×
  • Nieuwe aanmaken...