Ga naar inhoud

[Eerste Halve Finale] Plaatje 11 Vs. Plaatje 21


nobody

  

68 leden hebben gestemd

  1. 1. Welk plaatje vind jij het 'beste'?

    • A
      36
    • B
      32


Recommended Posts

1ste halve finale. 

 

Welk van deze twee plaatjes vind jij het beste, leukste, belangrijkste, enz...? 

 

Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht.

Zeg voor wie je stemt en waarom, of niet. De bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. 

Het winnend plaatje gaat naar de finale, veel uitleg is daar niet meer bij nodig. ;)

 

A:

post-4-0-30624200-1449938986.jpg

"Heb dit altijd al een sterk plaatje gevonden."

Roht  

 

 

B:

post-4-0-19902300-1450548768.jpg

Uit "De terugkeer van Cromwell Stone"

Aaltomuoto

Link naar reactie

Watterson heeft minder inkt gebruikt dan Andreas en zijn tekening is zeker sneller gemaakt. Dat is beter voor het milieu en economisch rendabeler.

 

Waarmee ik gewoon wil zeggen: ik weet echt niet waarom ik kies voor A en ik heb eigenlijk ook geen goede redenen. Maar toch wordt het C&H!

'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook

 

Link naar reactie

Watterson heeft minder inkt gebruikt dan Andreas en zijn tekening is zeker sneller gemaakt. Dat is beter voor het milieu en economisch rendabeler.

 

Waarmee ik gewoon wil zeggen: ik weet echt niet waarom ik kies voor A en ik heb eigenlijk ook geen goede redenen. Maar toch wordt het C&H!

 

Watterson moest wel. Z'n strips werden in kranten afgedrukt en hij had ook een dagelijkse deadline. Hij kon z'n fans niet jarenlang laten wachten. 

 

Maar als ik het hele oeuvre van beiden bekijk dan is Watterson is een veel beter tekenaar. Er zit veel meer leven in de tekeningen dan bij vrijwel iedere andere tekenaar.

Link naar reactie

Aan de mensen die per ongeluk op plaatje A hebben gestemd : het is mogelijk om je stem te wijzigen. 

 

Anderzijds kunnen mensen die per vergissing voor plaatje B gestemd hebben nog steeds hun stem aanpassen ten faveure van dat andere, en betere, plaatje.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie

Apart ineens al die stemmen..

Sugerreer je vals spel? De mode zouden dat toch wel zien hoop ik. Als er ineens accounts zijn aangemaakt bij C&H dan is het raak. Maar ik kan Me niet inbeelden dat repers zich hiertoe zouden verlagen voor een spelletje...

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie

Ja wellicht Kuzuri, het is een forum spelletje. Maar het zou me ook helemaal niks verbazen als iemand heel graag wil winnen en vals spel spelen.

 

Ach welk belang zou iemand hierbij kunnen hebben. Er staat helemaal niets op het spel dus valsspelen levert mijns inziens dan ook niets op.

Het gaat, wat mij betreft, om de fun en verder niets..

Omnia mutantur nihil interit

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.








×
×
  • Nieuwe aanmaken...