Ga naar inhoud

Strips Op De Markt Zondag 1 Mei 2016


Recommended Posts

Komende zondag ben ik samen met  Leroy Soesman waarmee ik de strip Aqua Invicta (Binnenkort in Eppo Stripblad;-) maak,  aanwezig bij het altijd gezellige Strips op de Markt.

Samen met vele andere tekenaars en scenaristen gaan we er weer een hele gezellige dag van maken.

Ik heb naast originele pagina's ook nog schitterende canvas doeken bij me en natuurlijk al de reeksen waar ik aan meegewerkt heb zoals De Vries, 24/7 en Lemuria.

 

We zitten warm en droog.

 

voor meer bijzonderheden kijk hier:

 

http://www.stripsopdemarkt.com/styled-8/index.html

 

Oh ja, ze hebben zelfs een speciaal gebrouwen biertje met Elsje op het etiket ;-)

 

 

post-537-0-99896100-1461762373_thumb.jpg

post-537-0-40188400-1461762376_thumb.jpg

post-537-0-77580800-1461762385_thumb.jpg

post-537-0-48947100-1461762396_thumb.jpg

post-537-0-95063300-1461762409_thumb.jpg

Link naar reactie

Komende zondag ben ik samen met  Leroy Soesman waarmee ik de strip Aqua Invicta (Binnenkort in Eppo Stripblad;-) maak, .........

Ik heb naast originele pagina's ook nog schitterende canvas doeken bij me en natuurlijk al de reeksen waar ik aan meegewerkt heb zoals De Vries, 24/7 en Lemuria.

 

Wow, originele Syste Algera's! Geen weersoort weerhoudt me naar Gouda af te reizen. Topscenario's die het werk van de tekenaars naar grote hoogten voeren.

Kan ik ook alvast werk zien en eventueel reserveren?

Link naar reactie

Wat een mooi weer was het afgelopen zondag, plenty boekjes gekocht, op terrassen gezeten, lekker gegeten en geen enkele dedie gescoord....

 

Het was TOP! tas vol met inmiddels ex manco's, terras...en zelfde score qua dedi's als mijn mede terras bewoner.... geen gratis gebak gezien maar de kroketten op het terras daarentegen .... yummmmmmm

Link naar reactie
  • 5 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...